Philips ulepszył lampę warsztatową CBH52 | MOTOFAKTOR

Philips ulepszył lampę warsztatową CBH52

Wśród wprowadzonych na polski rynek nowości Philips jest unowocześniony model lampy warsztatowej CBH52.

Obecna oferta lamp warsztatowych Philips składa się z blisko 20 pozycji. Dzięki temu każdy mechanik samochodowy dobierze rozwiązania najlepiej pasujące do specyfiki swojej pracy. Wspólnym mianownikiem tych lamp jest źródło światła w postaci wydajnych diod LED, praktyczne sposoby mocowania czy bezprzewodowa praca.

 

Dostępne modele poddawane są cyklicznej ocenie użytkowników. To ważny głos, który jest podstawą do modyfikowania parametrów danej lampy. Tak było w przypadku Philips CBH52, która jest rynkową następczynią znanej od lat CBH51. Co się zmieniło?

 

Seria CBH przeznaczona jest do mocowania pod maską samochodu. Z uwagi na różne szerokości tego elementu karoserii niezwykle ważna jest rozpiętość ramion. Dotychczasowy model zapewniał jednostronną regulację w zakresie 1,1 – 1,8 metra.

W nowym zwiększoną ją do 2,08 m, dodając jednocześnie możliwość rozsuwania z dwóch stron. To unikalna cecha lampy warsztatowej Philips na tle konkurencji.

 

Dodatkowo same uchwyty ramion są szersze i jak poprzednio pokryte miękką gumą chroniącą lakier samochodu przed zarysowaniem.

 

Kolejnym usprawnieniem jest przesuwany moduł z diodami LED, co pozwala na bardziej precyzyjne doświetlenie miejsca pracy. Wiązka światła pada pod kątem 120 stopni. Zamocowaną lampę można obracać wokół osi o 360 stopni!

 

Z dotychczasowej konstrukcji zachowano układ 32 diod Luxeon LED. Diody charakteryzują się białą barwą o temperaturze 5800 K. Czyli zbliżoną do światła dziennego. To niezwykle ważne, bo jest neutralna dla ludzkiego wzroku, a tym samym pozwala na kilka godzin pracy bez efektu zmęczenia.

 

Równie istotna jest możliwość zmiany mocy światła. Tym razem zastosowano trzy tryby – nowością jest domyślny o wartości 900 lumenów. W zależności od potrzeb można wybrać eco (500 lm) lub boost (1200 lm).

 

Lampę Philips CBH52, tak jak poprzedniczkę, wyposażono w hybrydowy sposób zasilania. Bardzo praktyczny, bezprzewodowy zapewnia aż do 5,5 godziny ciągłej pracy. Ładowanie – zajmujące około trzech godzin – odbywa się poprzez podłączenie do sieci 230V. Pięciometrowy przewód pozwala na równoległą do tego procesu pracę.

 

Konstrukcje wszystkich lamp roboczych Philips zostały przystosowane do specyficznych warunków panujących w warsztatach samochodowych. Obudowa CBH52 odporna jest na zalanie i zabrudzenia (IP54) oraz uszkodzenia mechaniczne, jak upadek z wysokości (IK07).

 

Źródło: Philips

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).