Prezentację nowego produktu poprowadził Oscar Eerland z Denso, koordynator projektów związanych z narzędziami specjalistycznymi. Prowadzący wyjaśnił kiedy i w jakim celu można stosować e-Videns, przybliżył zasady działania narzędzia i przeprowadził przez poszczególne etapy inspekcji pojazdu. Omówił również raporty, które generuje narzędzie i odpowiedział na pytania uczestników. Następnie goście mieli okazję sami przetestować urządzenie na żywo – w tym celu Denso przygotowało 5 stanowisk z pojazdami, do których podłączono e-Videns i przeprowadzano szczegółowe inspekcje. Wydarzenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi.
e-Videns to nowe rozwiązanie, które oferujemy warsztatom. Jestem przekonany, że zapewni ono większą przejrzystość w procesie kontroli pojazdów, jak również umożliwi nawiązanie bliższej relacji pomiędzy mechanikami i kierowcami. W dłuższej perspektywie, dzięki e-Videns na drogach będzie więcej niezawodnych samochodów, co przełoży się na mniej wypadków i większe bezpieczeństwo kierowców, pasażerów i pieszych oraz ochronę naszej planety, zgodnie z długoterminową polityką Denso 2030.
Regional Manager Denso na Europę Wschodnią - Richard Rybáčeke-Videns, który wkrótce będzie dostępny w Polsce, zapewnia innowacyjną metodę inspekcji pojazdów, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. W połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu. Korzystając z danych referencyjnych, e-Videns na bieżąco monitoruje dane z uruchomionego silnika, aby zidentyfikować wszelkie problemy i nieprawidłowości z wyprzedzeniem. Ta funkcjonalność jest unikalna dla Denso.
Dużą zaletą narzędzia jest jego łatwość w użyciu. e-Videns prowadzi mechaników przez poszczególne etapy kompleksowej inspekcji stanu pojazdu, dzięki czemu może być obsługiwany nawet przez mniej doświadczonego mechanika. Przykładowo, warsztat może zlecać wykonywanie inspekcji młodszemu stażem mechanikowi, który następnie przekaże cenne informacje bardziej wykwalifikowanemu koledze.
Marketing Manager Denso na Europę Wschodnią - Tereza ČechovaDenso e-Videns pomaga w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału w procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw.
Wspomnianą przejrzystość dodatkowo wzmacnia zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości zanim wystąpi usterka. Umożliwia to mechanikowi podjęcie zawczasu odpowiednich działań, a klient oszczędza tym samym czas i pieniądze. Po zakończeniu inspekcji pojazdu system umożliwia udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i łatwego do zrozumienia raportu końcowego. Raporty są łatwo dostępne za pośrednictwem chmury. Właściciele samochodów powinni być zadowoleni z bardziej przejrzystego procesu kontroli i lepszej obsługi.
Więcej informacji o e-Videns można znaleźć na stronie www.densoevidens.pl.
Źródło: Denso