Nowe narzędzie sieciowe oferuje dealerom produktów MANN-FILTER rozszerzoną gamę instrumentów marketingowych do udostępniania w dowolnym momencie kompleksowej zawartości produktów cyfrowych w celu wsparcia sprzedaży.
Pliki tekstowe, filmy, obrazy i grafiki są dostarczane w ostatecznym układzie na platformie w sposób, który jest zarówno atrakcyjny emocjonalnie, jak i przekonujący. Stąd są one wyświetlane bezpośrednio na stronach sprzedaży wszystkich partnerów handlowych, którzy aktywowali dodatek loadbee w swoim sklepie.
Oznacza to, że nasi klienci mogą uzupełniać własne dane o dodatkowe informacje o produktach MANN-FILTER. Materiał jest już dostępny na platformie dla różnych grup produktów, takich jak FreciousPlus, CUK i filtry oleju. W przyszłości pojawią się inne produkty. Wszystkie dane są gromadzone w centralnej lokalizacji. Zmiany są wprowadzane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawsze wyświetlane są najnowsze informacje dla naszych partnerów handlowych.
wiceprezes ds. Sprzedaży IAM Europe w MANN+HUMMEL - Simon Frick
Dealerzy podłączeni do narzędzia loadbee mogą przekazywać swoim klientom informacje MANN-FILTER promujące sprzedaż, odpowiednie dla grupy docelowej. Materiał jest dostępny w języku niemieckim, angielskim, francuskim, włoskim i hiszpańskim, dzięki czemu może być używany na całym świecie.
Wdrażając platformę content loadbee, MANN+HUMMEL stał się pierwszym producentem filtrów w Europie, który zaoferował swoim klientom tę usługę.
Aby uzyskać więcej informacji na temat nowego narzędzia firmy MANN-FILTER i bezpłatnego kodu loadbee, partnerzy handlowi mogą skontaktować się ze swoim partnerem MANN-FILTER lub customer-service@mann-hummel.com.
Źródło: MANN+HUMMEL