Polscy kierowcy chcą lepszego oświetlenia samochodowego | MOTOFAKTOR

Polscy kierowcy chcą lepszego oświetlenia samochodowego

Badanie przeprowadzone wśród polskich kierowców ujawnia duże możliwości promocji i sprzedaży żarówek samochodowych klasy premium dla firm z aftermarketu.

W ramach badania zleconego przez Tungsram zapytano tysiąc polskich kierowców o ich wrażenia z jazdy w ciemności i o to, jak dbają o swoje samochody. Badanie wykazało, że 70% polskich kierowców ma trudność z obserwowaniem drogi przed sobą w nocy, nawet przy włączonych reflektorach. 61% respondentów odczuwa większe zdenerwowanie podczas jazdy w nocy niż w dzień. Ta tendencja jest jeszcze wyraźniejsza wśród kobiet za kierownicą (65%).

 

Dodatkowo badanie wykazało, że 92% kierowców czułoby się pewniej, gdyby reflektory oświetlały większy obszar drogi. 50% badanych stwierdziło, że jest to najważniejsze kryterium przy zakupie nowych żarówek samochodowych. Cena stanowiła priorytet tylko dla 10% respondentów.

Dobra widoczność ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa podczas jazdy zarówno w dzień, jak i w nocy. Badanie pokazuje, że w tej drugiej sytuacji kierowcy woleliby korzystać z jaśniejszych żarówek. Pojawia się tu szansa na znaczne zyski dla podmiotów operujących na rynku wtórnym, które mogłyby zwracać uwagę na wpływ najwyższej jakości akcesoriów na poprawę widoczności. Za przykład mogą posłużyć produkty Tungsram Megalight, które mocniej oświetlają drogę i w ten sposób wzmacniają pewność kierowców podczas prowadzenia samochodu w ciemności.

dyrektor sprzedaży w Tungsram Automotive w Polsce - Zbigniew Skoczek

 

Żarówki z asortymentu Tungsram Megalight, według zapewnień producenta, dają od 50% do 150% więcej światła niż ich tradycyjne odpowiedniki, co ma sprzyjać zwiększeniu bezpieczeństwa i widoczności w nocy.

 

W Polsce dystrybucją produktów Tungsram na rynek wtórny zajmuje się Autolamp sp. z o.o.

 

Źródło: Tungsram

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).