Licząca 91 pozycji katalogowych gama elementów układu zasilania i pomiaru poziomu paliwa Eurorepar została opracowana, aby móc spełnić oczekiwania
właścicieli większości marek pojazdów poruszających się po naszych drogach.
System zasilania paliwem powinien dostarczać dokładnie określony wydatek paliwa pod odpowiednim ciśnieniem, co gwarantuje prawidłowość procesu spalania mieszanki w silniku. Ma on również wpływ na zdolność do rozruchu silnika na zimno.
Dlatego przeprowadzane są liczne testy poszczególnych elementów zarówno przez ich producentów, jak i przez ekspertów Eurorepar.
Warto wiedzieć:
W przypadku wymiany pompy paliwowej: zawsze należy wymieniać filtr paliwa, aby wydłużyć żywotność nowej pompy.
Gama obejmuje 91 pozycji katalogowych, w tym:
Konstrukcja układu zasilania paliwem różni się w zależności od stosowanego paliwa. Jednak niezależnie od jego rodzaju, układ spełnia następujące funkcje:
Ważne: układy zasilania paliwem muszą spełniać wymogi przepisów z zakresu bezpieczeństwa, a także kontroli poziomu emisji zanieczyszczeń przez pojazd.
Wszystkie pompy Eurorepar są testowane w procedurach obejmujących 100 % produktów.
Procesy walidacji:
Warto wiedzieć:
Nadmiernie częste stosowanie dodatków do paliw ma negatywny wpływ na ilość zanieczyszczeń w zbiorniku, a więc pośrednio na trwałość pompy.
Ilość paliwa jest mierzona przez moduł pomiarowy przy wykorzystaniu zjawiska zmiennej oporności zależnej od położenia pływaka (możliwość sygnalizowania poziomu minimalnego i rejestrowanie ewentualnego uzupełniania paliwa).
Pompa umożliwia doprowadzanie paliwa do układu zasilania, a moduł odpowiada za wskazywanie jego poziomu w zbiorniku.
Po więcej informacji na temat POMP PALIWOWYCH NISKIEGO CIŚNIENIA I INNYCH ELEMENTÓW UKŁADU ZASILANIA PALIWEM EUROREPAR
Informacje dotyczące zamówień uzyskasz w Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 500 94 72 lub pod adresem e-mail czesci@distrigo.com.pl oraz na stronie: distrigo.com.pl.
Artykuł sponsorowany przez Eurorepar