Od czasu uruchomienia w 2016 r. serwis Bremboparts stał się również ważnym punktem informacyjnym dla warsztatów.
Oprócz stale aktualizowanego katalogu, na stronie znajduje się wiele treści technicznych (schematy montażowe, rysunki techniczne, biuletyny informacyjne, filmy instruktażowe) i porad (artykuły na temat konserwacji układu hamulcowego, przewodnik jak dobrać części, serwis posprzedażowy, certyfikaty dopuszczenia produktów itd.).
Przez lata Brembo zgromadziło dużą liczbę użytkowników i zdobyło ich zaangażowanie. Strona poświęca wiele miejsca komunikacji z profesjonalistami z branży oraz z klientami końcowymi, aby użytkownicy byli na bieżąco z najnowszymi informacjami, mogli korzystać z promocji i uczestniczyć w ankietach.
Strona jest dostępna w językach włoskim, angielskim, niemieckim, polskim, rosyjskim, hiszpańskim, francuskim, holenderskim, rumuńskim, węgierskim, duńskim, szwedzkim, fińskim i chińskim. W 2020 r. liczba języków zwiększy się do 18 wraz z nowymi wersjami – japońską, malajską, grecką i turecką.
Dzięki bremboparts.com Brembo wzbogaciło przez lata swoją ofertę cyfrową wychodząc naprzeciw potrzebom nie tylko czołowych firm na rynku wtórnym, ale również pasjonatów samochodów, aby dostarczać im praktycznych informacji i usług. W celu znalezienia odpowiednich produktów do pojazdu wystarczy wprowadzić numer rejestracyjny (usługa dostępna we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Irlandii, a w przyszłym roku także w Holandii). Dodatkowo ta sama treść jest dostępna w aplikacji, która może być używana na urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS.
Sukces Brembo w Internecie jest również wynikiem doświadczeń zdobytych dzięki stronie brembo.com, w pełni poświęconej hamulcom, gdzie oprócz działów skierowanych do interesariuszy Grupy, znajdują się treści dla klientów końcowych.
Źródło: Brembo