Marka jest już dostępna w USA, gdzie zdobyła popularność zwłaszcza wśród klientów posiadających starsze pojazdy, szukających bardziej ekonomicznych rozwiązań podczas wymiany części. Teraz PowerEdge ma pojawić się w Europie – na początek linie wycieraczek i sprężarek klimatyzacji.
Choć nowa marka jest sprzedawana przez Denso, PowerEdge nie należy do standardowej oferty firmy. To odrębna marka stworzona specjalnie w celu dostarczania konkurencyjnych cenowo produktów, które umożliwią firmom z rynku wtórnego rozszerzenie swojej oferty i przyciągnięcie większej liczby klientów.
Opracowane zgodnie z rygorystycznymi standardami jakości Denso, produkty PowerEdge są produktami wysokiej jakości ze średniej półki cenowej. Ponadto wszystkie są objęte pełną obsługą Denso, obejmującą zamawianie, dostawę, logistykę i obsługę klienta.
Europejska premiera PowerEdge nadaje nowy, ekscytujący wymiar renomowanym częściom premium i usługom, które oferujemy pod marką Denso. PowerEdge to zestaw produktów z nowymi cechami, które wesprą dystrybutorów i warsztaty, wypełniając luki w ich istniejących asortymentach. Zaopatrując się w części PowerEdge firmy mogą dotrzeć do klientów o innych potrzebach, a także oferować większy wybór swoim obecnym klientom, zwłaszcza gdy ich pojazdy się starzeją. Biorąc pod uwagę fakt, że średnia wieku aut w europejskim parku pojazdów rośnie, a kierowcy dłużej pozostają wierni swoim samochodom, wprowadzenie nowej marki nastawionej na jakość, wspartej niezawodnością i usługami związanymi z Denso, ma znaczący potencjał sprzedażowy. Ponadto, dzięki temu że klienci mogą zamawiać różne ilości produktów PowerEdge za pośrednictwem jednego zamówienia w Denso Europe, wydajność jest maksymalizowana.
Senior Manager, Aftermarket Products Denso - Alexey BartashevichEuropejska premiera PowerEdge obejmie dwie kategorie produktów: wycieraczki i sprężarki klimatyzacji.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na atrakcyjne cenowo wycieraczki na europejskich rynkach wschodzących, pióra wycieraczek PowerEdge są projektowane tak, aby spełniały powszechne standardy i specyfikacje rynku części zamiennych, a także były konkurencyjne cenowo. Dostępne będą wycieraczki płaskie i szkieletowe, po 12 numerów części z każdej linii.
Gama wycieraczek płaskich obejmuje długości od 350 do 700 mm, pokrywając do 90% europejskiego parku pojazdów. Ich smukła konstrukcja wykorzystuje wysokiej jakości gumę i montaż za pomocą pojedynczego adapteru, maksymalizując zastosowania i łatwość montażu.
Z kolei wycieraczki szkieletowe PowerEdge są zoptymalizowane pod kątem trwałości i długotrwałej wydajności. Podobnie jak wycieraczki płaskie, są one pakowane w kartonowe pudełka, by ograniczyć ich wpływ na środowisko.
Na rynek wprowadzona zostanie również gama sprężarek klimatyzacji PowerEdge, które zostały zaprojektowane jako jakościowa alternatywa dla pojazdów w drugiej połowie okresu ich eksploatacji.
W momencie premiery linia kompresorów PowerEdge będzie obejmowała 90 sprężarek mających zastosowania w samochodach osobowych i pojazdach ciężarowych. W ciągu najbliższych kilku lat asortyment PowerEdge zostanie poszerzony o nowe, interesujące zastosowania, by docelowo utworzyć kompletny, alternatywny program części.
Marka PowerEdge istnieje już w Ameryce, ale nie przenosimy po prostu produktów z tego rynku na rynek europejski; zamiast tego tworzymy całkowicie nową ofertę, dostosowaną do europejskiego rynku. Podczas gdy w USA gama produktów koncentruje się na rozrusznikach, alternatorach i częściach do układów oczyszczania spalin w pojazdach ciężarowych napędzanych silnikami Diesla, europejska gama części skupia się na potrzebach i możliwościach firm z rynku wtórnego po tej stronie Atlantyku. Naszą misją jest zapewnienie naszym partnerom na rynku wtórnym wszystkich narzędzi, których potrzebują do osiągnięcia sukcesu. Dodanie zupełnie nowej marki w nowym przedziale cenowym, która przyciągnie do nich nowych klientów jest znaczącym krokiem w tym kierunku.
- Alexey Bartashevich
Więcej informacji na temat produktów PowerEdge można znaleźć na stronie www.poweredgeproducts.eu.
Źródło: Denso