Premiera urządzenia Denso e-Videns | MOTOFAKTOR

Premiera urządzenia Denso e-Videns

Denso e-Videns zadebiutował na rynku w Wielkiej Brytanii, a od 2019 roku będzie dostępny również w Polsce.

Unikalne narzędzie do diagnostyki pojazdów – Denso e-Videns – ma pomóc warsztatom wdrożyć formalny proces kontroli pojazdów, zwiększając wydajność i przejrzystość podejmowanych działań. Nowy produkt, jak mówi Denso, zapewnia innowacyjną metodę diagnostyki pojazdów, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. W połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu.

 

Denso e-Videns ma pomagać w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału we wcześniej nieprzeniknionym procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia dużą przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw.

 

Wspomnianą przejrzystość dodatkowo wzmacnia zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości zanim wystąpi usterka. Umożliwi to mechanikowi podjęcie zawczasu odpowiednich działań, a klient oszczędzi tym samym czas i pieniądze. Unikalnym rozwiązaniem Denso jest przechowywanie danych w chmurze, co przekłada się na zdalny dostęp do danych referencyjnych silnika i łatwe pobieranie poprzednich wyników diagnostycznych e-Videns.

 

Po zakończeniu diagnostyki pojazdu system umożliwia udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i zrozumiałego raportu końcowego. Raporty są łatwo dostępne za pośrednictwem chmury.

 

Intuicyjny interfejs Denso e-Videns zwiększy także efektywność warsztatu, ponieważ umożliwia korzystanie z narzędzia i przeprowadzanie procesu diagnostycznego pracownikom o różnym poziomie doświadczenia.

Większa integracja danych referencyjnych, dostęp do baz danych części Denso i przyjazne dla klienta, uporządkowane kolorystycznie raporty mają zapewnić pracownikom warsztatów więcej okazji do rozmowy z klientami, tym samym pozytywnie wpływać na przyszłą współpracę.

 

Więcej informacji na temat Denso e-Videns można znaleźć na stronie www.densoevidens.pl.

 

Źródło: Denso

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).