Premio Opmar pierwszy z czytnikiem Goodyear CheckPoint | MOTOFAKTOR

Premio Opmar pierwszy z czytnikiem Goodyear CheckPoint

Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do swojej oferty innowacyjny czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint.

 

Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie działań konserwacyjnych.

 

Rozwiązanie Goodyear znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowane monitoringi, które można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia pojazdu ciężarowego. Posiadając pełen zakres informacji na temat stanu opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności operacyjne.

 

Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ – Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint – dodał Jarosz.

 

Należąca do Goodyear franczyzowa sieć Premio zrzesza już 160 serwisów w całej Polsce, położonych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonalą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear. Serwisy Premio oferują również szeroki wybór opon.

Floty w centrum uwagi

Premio Opmar, mieszczący się przy ul. Serwisowej 1 w Łyskach k. Choroszczy, to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem w branży usług serwisowych. To firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Serwis oferuje kompleksową obsługę m.in. w zakresie sprzedaży, wymiany i konserwacji opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności Premio Opmar.

 

Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów. To narzędzie oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne, zarówno dla naszego biznesu, jak i dla naszych klientów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.

 

Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych – lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Strategiczne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług serwisowych. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd flotowy może szybciej wrócić do ruchu i dalszego wykonywania zadań.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).