Produkty MANN-FILTER w programie proPoints | MOTOFAKTOR

Produkty MANN-FILTER w programie proPoints

Program lojalnościowy proPoints rozszerza ofertę o asortyment marki MANN-FILTER. Z tej okazji na warsztaty czekają aż dwie akcje promocyjne.

Program lojalnościowy proPoints działa w Polsce w od 2022 r. i skierowany jest do niezależnych warsztatów pojazdów osobowych i ciężarowych. ProPoints umożliwia w pełni zautomatyzowane zbieranie punktów za zakupy produktów z oferty marek partnerów, które uczestnicy mogą w prosty sposób wymienić na atrakcyjne nagrody za pośrednictwem portalu internetowego. Celem programu jest maksymalizacja korzyści dla warsztatów poprzez zapewnienie im najlepszego wyposażenia
i motywacji do rozwoju – z silnymi markami, wysokiej jakości produktami od producentów OE
oraz najwyższej klasy usługami dla warsztatów.

MANN-FILTER: Nowa marka partnerska i znaczące wzbogacenie asortymentu produktów

Aby zapewnić warsztatom zaopatrującym się w produkty premium szersze możliwości zbierania punktów w ramach programu proPoints, oferta została rozwinięta o pełen asortyment marki MANN-FILTER do pojazdów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz motocykli.

Dzięki współpracy aż pięciu czołowych dostawców w branży motoryzacyjnej, tj. Clarios, HELLA, MANN+HUMMEL, Niterra i ZF, przy łącznej liczbie dziesięciu marek produktów, program pokrywa obecnie ponad 75% zapotrzebowania na części zamienne do pojazdów niezbędne w codziennej pracy warsztatów niezależnych.

,,Cieszymy się, że dzięki stale poszerzanej współpracy możemy zaoferować warsztatom jeszcze atrakcyjniejszy i bogatszy pod kątem asortymentu program lojalnościowy. Dołączenie marki MANN-FILTER do programu proPoints to kolejny krok dla rozwoju oferty i zacieśnienia współpracy, z której korzyści mogą czerpać warsztaty niezależne. Priorytetem naszej współpracy w ramach programu proPoints jest również docenienie naszych Klientów, ich zaangażowania oraz zaufania, jakim darzą produkty naszych marek’’ – skomentowali partnerzy programu.

Obecnie w ramach programu lojalnościowego proPoints punkty przyznawane są za zakup produktów marek: HELLA, HELLA PAGID, LEMFÖRDER, MANN-FILTER, NGK, NTK, SACHS, TRW, VARTA i ZF u autoryzowanych dystrybutorów biorących udział w programie. Tak kompleksowa oferta pozwoli warsztatom spełnić ich zapotrzebowanie na części wykorzystywane w codziennej pracy, przyczyniając się jednocześnie do optymalizacji czasu, dzięki korzystaniu z jednego programu obejmującego ofertę produktów aż dziesięciu marek.

Dzięki współpracy aż pięciu czołowych dostawców w branży motoryzacyjnej, program pokrywa obecnie ponad 75% zapotrzebowania na części zamienne niezbędne w codziennej pracy warsztatów. Fot. AHEAD Automotive GmbH

Dwie promocje na lato od MANN-FILTER dla uczestników programu proPoints

Dołączenie nowego partnera to nie tylko znaczący krok w rozwoju programu lojalnościowego, ale także okazja, by podziękować obecnym klientom za ich zaufanie oraz zaprosić do programu nowych uczestników. Dlatego już w czerwcu partnerzy proPoints będą nagradzać zarejestrowane warsztaty za zakupy produktów marki MANN-FILTER poprzez przyznanie im bonusowych 100 punktów.

W lipcu natomiast ruszy kolejna promocja – przy wyborze asortymentu MANN-FILTER przyznawana będzie podwojona liczba punktów za każdy zakup.

Wsparcie dla niezależnych warsztatów

Zbieranie punktów w programie proPoints opiera się na prostych zasadach: wystarczy zarejestrować warsztat na stronie internetowej programu i wybrać do 5 autoryzowanych dystrybutorów, u których zaopatruje się w produkty marek partnerskich programu. Punkty za zakupy dokonane u wskazanych dystrybutorów będą przeliczane i aktualizowane automatycznie.

Rozbudowane portfolio produktów marek partnerskich programu proPoints umożliwia zarejestrowanym warsztatom wybór nagród z szerokiej puli, w tym m.in.: sprzęt AGD, produkty wyposażenia warsztatowego, sprzęty biurowe, elektronika, a także bogaty wybór dedykowanych voucherów.

Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej w celu zapoznania się z programem proPoints oraz dołączenia do grona uczestników.

Celem programu lojalnościowego jest maksymalizacja korzyści dla warsztatów - z silnymi markami, wysokiej jakości produktami od producentów OE oraz najwyższej klasy usługami dla warsztatów. Fot. AHEAD Automotive GmbH

Artykuł sponsorowany przez ZF

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).