W kolejnej edycji konferencji, odbywającej się tym razem w hotelu Arłamów, udział wzięło niemal 400 gości. Przedstawiciele Moto-Profilu zaprezentowali na niej m.in. nową wizję firmy: Zapewniamy mobilność – dziś i jutro, która oznacza skupienie się nie tylko na bieżącej działalności, ale także na zmianach, jakie czekają branżę aftermarket w najbliższych latach. W tym kontekście na wydarzeniu wystąpił m.in. dr Mario Herger, ekspert i autor wielu książek oraz wystąpień z zakresu wpływu nowych technologii na człowieka, który swoje doświadczenia z pracy w Dolinie Krzemowej w USA przekłada na doradztwo globalnym firmom we wdrażaniu innowacji w biznesie.
Specjaliści firmy Moto-Profil zaprezentowali także rozwój kluczowych projektów z zakresu R&D, w tym aktualizacji katalogu ProfiAuto, ProfiAuto Wirtualnego Warsztatu czy aplikacji mobilnej dla klientów serwisów motoryzacyjnych. Część merytoryczną konferencji zakończyła gala wręczenia nagród dla partnerów sieci, którzy w ubiegłym roku wyróżniali się w kluczowych obszarach działalności biznesowej, jak: wykorzystanie nowoczesnych narzędzi IT, marketing, perfekcyjne prowadzenie finansów firmy, doskonałość operacyjna czy rozwój firmy i marki na lokalnych rynkach.
Ostatnie trzy lata poświęciliśmy nie tylko na zmagania z pandemią czy doskonalenie dotychczasowych projektów dla naszych partnerów biznesowych. Wykorzystaliśmy ten czas również do tego, by spojrzeć w przyszłość i zastanowić się, jak wpłynie ona na naszą branżę i jak się do tego wspólnie przygotować – mówi Michał Tochowicz, prezes Moto-Profil – Rozwój elektromobilności, zmieniające się trendy w użytkowaniu samochodów czy nowe regulacje prawne sprawiają, że musimy myśleć o aftermarkecie w perspektywiczny sposób. I jednocześnie zdać sobie sprawę, że nie jesteśmy tylko dystrybutorami części, ale podmiotami, które tak naprawdę zapewniają mobilność milionom kierowców w Polsce i Europie. Stąd nowa wizja Moto-Profilu: „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro” oraz nawiązująca do niej wizja i zarazem hasło promujące sieć ProfiAuto: „Serwisujemy Twój Spokój”, skierowane do klientów serwisów motoryzacyjnych. Zdajemy sobie doskonale sprawę, że stale musimy pracować nad rozwojem narzędzi wykorzystujących nowoczesne technologie z pogranicza IT, wirtualnej rzeczywistości czy Business Intelligence, by nasi partnerzy biznesowi byli również za kilka lat krok przed konkurencją. Tak, jak robią to najlepsze firmy na świecie i jak robimy to od lat w naszym flagowym projekcie – ProfiAuto. Nie zapominając jednocześnie, że biznes dzieje się tu i teraz – dodaje Michał Tochowicz.
Tegoroczną konferencję zakończył bankiet, który uświetnił m.in. występ Natalii Przybysz z zespołem. Podczas wieczornej części wydarzenia odbyła się także licytacja neonów, które były głównymi bohaterami tegorocznej edycji kalendarza motoryzacyjnego ProfiAuto. Całkowity dochód z akcji przeznaczony zostanie na Stowarzyszenie Dom Aniołów Stróżów, które od niemal 30 lat wspiera wykluczone społecznie dzieci i ich rodziny.
Partnerami wydarzenia byli czołowi dostawcy części i akcesoriów dla branży motoryzacyjnej, w tym: AS-PL, ATE, Brembo, Castrol, ContiTech, Driv – Monroe, febi bilstein, Filtron, Gates, OSRAM, Phillips, ProfiPower, Schaeffler, Tomex, Valeo, VARTA, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.
Źródło: Moto-Profil