Pomoc profesjonalnej infolinii Call Center Texa, daje możliwość nieograniczonego kontaktu telefonicznego z wyspecjalizowanym personelem technicznym Texa, który fachowo wspiera mechanika w problemach natury diagnostycznej, interpretacji parametrów, błędów, oferuje pomoc przy kalibracjach i regulacjach w pojazdach z grupy samochodów osobowych, dostawczych oraz pojazdów ciężarowych. Niejednokrotnie operatorzy Call Center Texa dokonują zdalnej diagnostyki danego pojazdu i rozwiązują problemy, z którym mechanik sam nie może sobie poradzić. Usługami, które doskonale uzupełniają ofertę pomocy technicznej są zdalne sesje internetowe.
Ponadto, infolinia techniczna udziela wsparcia również w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowań Texa, czyli nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale również stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych.
Wsparcie Call Center jest całkowicie bezpłatne dla wszystkich klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do 2 wersji zaległych (na ile oprogramowanie diagnostyczne klienta pozwala na udzielenie wsparcia). Nieodpłatnie z serwisu korzystać mogą także wszyscy użytkownicy sprzętu Texa, którzy posiadają aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania.
Infolinia Texa Call Center dostępna jest w dni robocze w godzinach 8:30 do 16:30 pod nr telefonu: 32 364 18 88 i obsługiwana jest w języku polskim.
Źródło: Texa