#przegońwirusa – Kampania Inter Parts | MOTOFAKTOR

#przegońwirusa – Kampania Inter Parts

Inter Parts przygotował kampanię #przegońwirusa dla swoich partnerów handlowych, która jednocześnie jest odpowiedzią na wytyczne rządowe.

Trwa odmrażanie polskiej gospodarki po wielkim przestoju spowodowanym wirusem COVID-19. To wielkie wyzwanie dla wielu przedsiębiorców, którzy muszą zadbać o bezpieczeństwo swoje, pracowników oraz klientów. Branża motoryzacyjna jest bardzo istotna w procesie odbudowy gospodarki, dlatego ważne jest, aby mogła sprawnie funkcjonować w nowych warunkach.

 

Dlatego też, dla wybranych Partnerów handlowych, Inter Parts zamierza przekazać pakiet środków ochronnych, które pozwolą na bezpieczne prowadzenie działalności sprzedażowej i usługowej. Kampania #przegońwirusa to bardzo ważny aspekt w relacjach handlowych firmy, która w przyszłym roku będzie obchodziła 30-lecie swojego funkcjonowania. Działaniom Inter Parts niezmiennie przyświeca motto: Twój Sukces, Nasza Satysfakcja.

Zarząd Inter Parts liczy na to, że przekazane wsparcie dla kilkuset klientów branży automotive okaże się pomocnym narzędziem i poprawi bezpieczeństwo zarówno odbiorców, jak i ich klientów końcowych.

 

Potrzebę wzajemnego wsparcia potwierdzili współpracujący z dystrybutorem producenci. Do akcji włączyli się: Castrol, NKG NTK, Filtron, Mertz, Drive+, Voltaro, K2, febi, Blue Print, Grupa ZF: TRW, Lemförder, Sachs Total, ELF, Grupa Amtra, Gates, Magneti Marelli.

 

Źródło: Inter Parts

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).