Dopuszczenie do ruchu nie byłoby możliwe, gdyby nie ich parametry. Konstrukcja lamp Night Breaker LED wyróżnia się dzięki połączeniu dwóch funkcji – skutecznego rozpraszania ciepła i optymalnego rozsyłu światła – dzięki nim udało się ograniczyć efekt olśnienia nawet o 50%, a wysoki kontrast i jakość światła znacząco polepszają widoczność, bezpieczeństwo i komfort w trakcie jazdy.
Optykę dopełnia nowoczesny wygląd i kompaktowy rozmiar lampy, zapewniający wygodny montaż retrofitu w reflektorze. Retrofity Night Breaker H7 LED emitują światło o bardzo wysokiej temperaturze barwowej, wynoszącej 6000 kelwinów i zapewniają do 220% większą jasność w porównaniu z minimalnymi wymaganiami normy ECE R112.
Night Breaker H7 LED są także odporne na wibracje i wstrząsy, spowodowane np. nierówną nawierzchnią drogi. Zastosowana technologia i komponenty pozwoliły na uzyskanie do pięciokrotnie wyższej trwałości w porównaniu z żarówkami halogenowymi. Potwierdzeniem wysokiej jakości jest także fakt objęcia tej serii produktów aż 4-letnią gwarancją producenta.
Portfolio Night Breaker LED zawiera szereg akcesoriów ułatwiających montaż i korzystanie z retrofitów – dedykowane adaptery umożliwiają instalację, redukują olśnienie i poprawiają dystrybucję światła, a rozwiązanie LEDriving Smart Canbus pozwala na uniknięcie komunikatów o błędach zgłaszanych przez komputer pokładowy oraz zapobiega migotaniu.
Retrofity Night Breaker H7 LED są pierwszymi diodowymi zamiennikami świateł mijania, które zostały dopuszczone do stosowania na drogach w Niemczech, Austrii, Chorwacji i Słowenii. Od kilku miesięcy pierwsze samochody z lampami tej serii jeżdżą także po polskich drogach.
Choć na ten moment nie jest to łatwy i powszechnie dostępny proces, firma OSRAM potwierdziła tym samym jakość swoich produktów i wykonała pierwszy krok w kierunku legalizacji takich rozwiązań w Polsce.
Źródło: OSRAM