Rozwój pandemii koronawirusa znacząco wpłynął na zachowania wszystkich konsumentów, w tym również kierowców. To oczywiście miało przełożenie na ograniczenie ruchu w warsztatach. Na szczęście reakcja branży aftermarketowej była niemalże natychmiastowa.
Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich możliwości, producenci części zostali zachęceni przez Inter Cars i wspólnie zorganizowali akcję #pomagamypomagać, której celem była pomoc właścicielom warsztatów i mechanikom.
Sieci warsztatowe, w tym Q Service Castrol, zarządzane przez Inter Cars, były tymi, które pierwsze mogły liczyć na wsparcie w ramach projektu #pomagamypomagać. Udowadniamy, że dla nas liczy się przede wszystkim partnerstwo. Wymagamy od naszych członków standardów, ale w sytuacji zagrożenia, tworzymy dla nich rozwiązania, dzięki którym mogą dalej pracować i przyjmować klientów. Dostajemy liczne sygnały, że jako organizacja, stanęliśmy na wysokości zadania.
Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA - Marta Ciesielska
Akcja #pomagamypomagać oparta została na trzech filarach – pakietach ochronnych, webinarach online oraz darmowych treściach marketingowych, które mają pomóc zachęcić kierowców do odwiedzania warsztatów.
Pierwsze dni pandemii faktycznie były dla nas zaskoczeniem. Jednak odpowiednia reakcja zarówno sieci Q Service Castrol, jak i Inter Cars, pozwoliły nam szybko dostosować się do sytuacji i teraz znów zmierzamy do poziomu sprzed początku wprowadzenia ograniczeń. Jesteśmy przygotowani na różne warianty, dzięki czemu trafiają do nas stali klienci, jak również nowi, szukający bezpiecznych warsztatów, w których mogą serwisować auta.
Speed Car, serwis zrzeszony w sieci Q Service Castrol - Przemysław WoźniakZabieg z dostarczeniem treści marketingowych to znakomity ruch ze strony sieci. Dzięki temu mamy możliwość zakomunikowania kierowcom, że nasz serwis pracuje i jesteśmy przygotowani do tego, aby bezpiecznie przyjmować klientów. Internet to potężne narzędzie, a dostarczane do nas gotowe materiały dają nam dużo szersze spektrum możliwości w tym zakresie. Liczymy, że sytuacja niedługo wróci do normy i wyjdziemy z tego obroną ręką.
serwis Progres, należący do sieci Q Service Castrol - Radosław Karwan
Należy podkreślić także, że specjaliści odpowiedzialni za rozwój sieci wciąż pracują nad kolejnymi projektami, mającymi za zadanie promocję warsztatów zrzeszonych w strukturach Q Service Castrol.
Ciepło przyjęta kampania Asy Serwisowe, która została zainicjowana na początku roku, w niedługiej przyszłości będzie miała swoje kolejne odsłony. To w połączeniu z działaniami akcji #pomagamypomagać skutkować może wzrostem zainteresowania usługami warsztatów tej sieci.
Źródło: Inter Cars