Miejsce pracy: Cała Polska
Ravenol Polska oferuje:
– stabilne warunki współpracy, które wspierają twoje ambicje,
– motywujące warunki wynagradzania, z systemem premiowym, bo wierzymy w nagradzanie sukcesów (przedział finansowy 6 000 – 12 000 zł netto),
– proponowana forma zatrudnienia: kontrakt B2B,
– współpracę z naszą dynamicznie rozwijającą się firmą, gdzie twoje pomysły są mile widziane,
– swobodę działania – u nas liczy się kreatywność i efektywność,
– niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód służbowy, oraz nowoczesne systemy wsparcia sprzedaży,
– szkolenie wdrażające w branżę, bo rozwijamy się razem!
– możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia kwalifikacji – u nas nie ma limitów!
Zadania:
– obsługa sieci warsztatów Ravenol Professionals, w tym rozbudowa sieci warsztatowej,
– realizacja planów strategicznych firmy,
– aktywna sprzedaż produktów Ravenol,
– obsługa posprzedażna urządzeń do dynamicznej wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, w tym uruchomienie urządzenia u klienta,
– szkolenia produktowe i techniczne dla naszych klientów,
– raportowanie pracy w systemie CRM,
– monitoring i analiza rynku oraz klientów,
– budowanie długofalowych relacji z klientami, opartych o partnerską współpracę,
– kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku,
– współpraca z działem marketingu w zakresie realizacji działań reklamowych i marketingowych,
– wdrażanie i obsługa nowych projektów,
– obsługa klienta zgodnie ze standardami marki.
Wymagania dla przyszłego pracownika:
– doświadczenie w branży automotive,
– wykształcenie min. średnie,
– prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w bezpiecznym prowadzeniu samochodu,
– doświadczenie w handlu, mile widziana branża motoryzacyjna oraz wiedza branżowa,
– znajomość rynku motoryzacyjnego,
– kreatywność, optymizm oraz umiejętność pracy w zespole,
– biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office),
– praktyczna znajomość technik sprzedaży i umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
– wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej,
– silna motywacja do osiągania celów,
– dynamika w działaniu i podejmowaniu nowych wyzwań,
– dyspozycyjność do podróży służbowych,
– energia i zapał do pracy wymagającej sumienności, regularności i podejścia zorientowanego na cele długoterminowe,
– dokładność i skupienie na szczegółach, samodyscyplina,
– umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy,
– umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach kryzysowych (praca z wymagającym klientem).
Szukasz pracy, w której rozwijasz siebie i masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie?
Dołącz do Ravenol Polska – nie czekaj, aplikuj.
Zainteresowanych kandydatów Ravenol Polska zaprasza do przesłania CV wraz ze zdjęciem do dnia 15.03.2024 r. na niżej podany adres:
Ravenol Polska Sp. z o. o
Ul. Chojnicka 61, 83-200 Starogard Gdański
lub mailowo: rekrutacja@ravenol.pl
W temacie wiadomości wpisz „Rekrutacja – Koordynator ds. Rozwoju Sieci i Relacji z Klientami Przygotuj się na pracę pełną wyzwań i sukcesów razem z nami! Firma Ravenol Polska to miejsce, gdzie twoja pasja spotyka się z możliwościami. Odkryj, jakie drzwi dla ciebie otwieramy!
Uprzejmie informujemy, że po analizie aplikacji Ravenol Polska skontaktuje się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Źródło: Ravenol Polska