Reflektor 81658500 i lampa robocza 80690329 znajdują się już w portfolio Elparts od Herth+Buss. Oba światła wyposażone są w opatentowaną technologię topienia śniegu i ochrony przed oblodzeniem oraz, jak podaje producent, charakteryzują się wysoką odpornością na wibracje i wstrząsy. Lampy te, opracowane do użytku w ekstremalnych warunkach, przeszły pełne testy i dzięki opatentowanej technologii topienia śniegu i odladzania mają nadawać się szczególnie do wszystkich typów maszyn budowlanych, a także pługów śnieżnych i ciągników.
Soczewki świateł są podgrzewane, aby zapobiec tworzeniu się lodu i śniegu na światłach. Przy temperaturach -25 stopni Celsjusza i ok. pięć milimetrów lodu na soczewce, temperatura wzrasta do -18 stopni Celsjusza po jednej minucie, do -1 stopni Celsjusza po pięciu minutach i do 15 stopni Celsjusza po dziesięciu minutach. Maksymalna temperatura 68 stopni Celsjusza zostaje osiągnięta po godzinie.
Niezawodne oświetlenie pojazdu ma zasadnicze znaczenie dla dobrej widoczności, zwłaszcza gdy jest ciemno i ponuro. Jakość i opcje podłączenia lamp Herth+Buss mają zmniejszać częstość defektów podczas testów świetlnych i zapewniać bezpieczeństwo na drodze.
Uchwyt do zamocowania nowego reflektora w pojeździe można zamontować zarówno z tyłu, jak i na dole światła. Kierunkowskaz, który jest dostarczany osobno, można zamontować z trzech stron reflektora.
Źródło: Herth+Buss