Regionalny Doradca Techniczny marki Spies Hecker | MOTOFAKTOR

Regionalny Doradca Techniczny marki Spies Hecker

Marka Spies Hecker wyróżnia się na rynku lakierów do renowacji nie tylko zaawansowanymi technologicznie produktami oraz ponad 130-letnią historią i doświadczeniem.
15/05/2013

Klienci postrzegają markę również przez pryzmat bliskich relacji zbudowanych na zaufaniu i rzetelnej obsłudze.

 

Profesjonalną obsługę techniczną obok Doradców Technicznych polskiej centrali marki – Mariusza Safarzyńskiego i Tomasza Kazakidisa; zapewniają Regionalni Doradcy Techniczni Dystrybutorów. Dzięki takiej strukturze możliwe jest zapewnienie wsparcia technicznego i produktowego szerokiemu gronu klientów zlokalizowanych w całej Polsce.

Praca technika regionalnego jest przedłużeniem ręki Koordynatora marki. Regionalni Doradcy Techniczni codziennie wspierają działania klientów w regionach. Znają dokładnie ich potrzeby i potrafią bardzo szybko zareagować na zaistniały problem. Szybka pomoc techniczna jest kluczowa, by sprostać oczekiwaniom klientów. Technicy Regionalni rozpoznają potrzeby szkoleniowe lakierników pracujących u klientów, co pozwala dobrze dostosować tematykę kursów szkoleniowych w Broniszach.

koordynator techniczny marki Spies Hecker - Mariusz Safarzyński

 

Regionalni przedstawiciele techniczni marki Spies Hecker to ludzie z pasją, entuzjazmem i zapałem oraz przede wszystkim najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie. Posiadają solidną wiedzę z zakresu produktów marki Spies Hecker oraz wszechstronne umiejętności techniczne, dzięki którym gwarantują skuteczne doradztwo w szerokim zakresie zagadnień. Do często zgłaszanych przez klientów zagadnień, którymi zajmują się Doradcy Techniczni w regionach należą:

 

  • dobór produktów w przypadku niestandardowego rodzaju naprawy, np. renowacja powłoki matowej, kolorów 3-warstwowych, czy Spot Repair
  • dobór produktów w zależności od warunków zewnętrznych, np. wysoka lub niska temperatura,  wilgotność
  • usuwanie wad lakierniczych
  • kolorystyka
  • dobór sprzętu lakierniczego

 

Spektrum potrzeb i zapytań produktowo-technicznych klientów jest jednak  o wiele bardziej zróżnicowane, co sprawia, że praca Regionalnego Doradcy Technicznego niesie za sobą wiele wyzwań.

 

Aby im sprostać, Regionalni Doradcy Techniczni na bieżąco podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach organizowanych co najmniej dwa razy w roku w Centrum Szkoleniowym Spies Hecker.

 

Ich celem jest wspólne spotkanie wszystkich przedstawicieli technicznych marki, w tym Doradców Technicznych Spies Hecker z Polski oraz Międzynarodowego Doradcy Technicznego z Kolonii oraz umożliwienie bezpośredniej wymiany informacji o aktualnych trendach, nowych rozwiązaniach systemowych i procesowych, jak też wspólne, intensywne szkolenia praktyczne.

 

Artykuł sponsorowany przez firmę Spies Hecker

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).