Klienci postrzegają markę również przez pryzmat bliskich relacji zbudowanych na zaufaniu i rzetelnej obsłudze.
Profesjonalną obsługę techniczną obok Doradców Technicznych polskiej centrali marki – Mariusza Safarzyńskiego i Tomasza Kazakidisa; zapewniają Regionalni Doradcy Techniczni Dystrybutorów. Dzięki takiej strukturze możliwe jest zapewnienie wsparcia technicznego i produktowego szerokiemu gronu klientów zlokalizowanych w całej Polsce.
Praca technika regionalnego jest przedłużeniem ręki Koordynatora marki. Regionalni Doradcy Techniczni codziennie wspierają działania klientów w regionach. Znają dokładnie ich potrzeby i potrafią bardzo szybko zareagować na zaistniały problem. Szybka pomoc techniczna jest kluczowa, by sprostać oczekiwaniom klientów. Technicy Regionalni rozpoznają potrzeby szkoleniowe lakierników pracujących u klientów, co pozwala dobrze dostosować tematykę kursów szkoleniowych w Broniszach.
koordynator techniczny marki Spies Hecker - Mariusz Safarzyński
Regionalni przedstawiciele techniczni marki Spies Hecker to ludzie z pasją, entuzjazmem i zapałem oraz przede wszystkim najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie. Posiadają solidną wiedzę z zakresu produktów marki Spies Hecker oraz wszechstronne umiejętności techniczne, dzięki którym gwarantują skuteczne doradztwo w szerokim zakresie zagadnień. Do często zgłaszanych przez klientów zagadnień, którymi zajmują się Doradcy Techniczni w regionach należą:
Spektrum potrzeb i zapytań produktowo-technicznych klientów jest jednak o wiele bardziej zróżnicowane, co sprawia, że praca Regionalnego Doradcy Technicznego niesie za sobą wiele wyzwań.
Aby im sprostać, Regionalni Doradcy Techniczni na bieżąco podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach organizowanych co najmniej dwa razy w roku w Centrum Szkoleniowym Spies Hecker.
Ich celem jest wspólne spotkanie wszystkich przedstawicieli technicznych marki, w tym Doradców Technicznych Spies Hecker z Polski oraz Międzynarodowego Doradcy Technicznego z Kolonii oraz umożliwienie bezpośredniej wymiany informacji o aktualnych trendach, nowych rozwiązaniach systemowych i procesowych, jak też wspólne, intensywne szkolenia praktyczne.
Artykuł sponsorowany przez firmę Spies Hecker