Resor piórowy 4.67601 jest wkładany obustronnie i składa się z płaskiego, napiętego łukowo profilu. Resory tego typu należą na ogół do najważniejszych sprężyn obciążonych zginaniem i są najczęściej stosowane w pełnych osiach pojazdów ciężarowych z zawieszeniem pneumatycznym, a także przejmują zadanie prowadzenia koła. Składają się z kilku warstw, w wyniku czego w wyniku tarcia sprężyny występuje nieodłączne tłumienie. Mocowane są za pomocą śrub centralnych, sprężynowego kołnierza zaciskowego i płyt podstawy na zawiasach.
Przed podniesieniem pojazdu włącz hamulec postojowy. Wspieraj pojazd bezpiecznie. Nigdy nie pracuj pod pojazdem, który jest obsługiwany tylko przez podnośniki. Użyj stojaków na oś.
Użyj nowych nakrętek i śrub, wyczyść powierzchnie stykowe.
Wymień śruby w kształcie litery U, ciche tuleje łożysk i, w stosownych przypadkach, odpowiednie części zawieszenia.
Używaj smaru zgodnie z zaleceniami dotyczącymi smarowania podanymi przez producenta pojazdu.
Źródło: Diesel Technic