Resory pneumatyczne Continental odporne na ekstremalne temperatury | MOTOFAKTOR

Resory pneumatyczne Continental odporne na ekstremalne temperatury

Continental robi ważny krok w kierunku standardu branżowego dzięki resorom pneumatycznym HiTemp, które mogą wytrzymać temperatury w przedziale -40 - +100°C.

Kierowcy ciężarówek często pokonują duże odległości – nie wspominając o pojazdach, które w ciągu swojego okresu użytkowania doświadczają wielu różnych regionów i stref klimatycznych. Aby zapewnić, że kabina kierowcy jest bezpieczna i wygodna zarówno w zimowych chłodach Skandynawii czy Rosji, jak i podczas letnich upałów w Hiszpanii, Afryce Północnej czy nawet w południowej Azji, Continental opracował rozwiązanie HiTemp, które ma działać niezawodnie. nawet w ekstremalnych temperaturach.

 

Resory pneumatyczne spełniają rosnące wymagania stawiane podzespołom pojazdów ciężarowych: ostrzejsze normy spalin w znacznie większym stopniu nagrzewają komorę silnika, zapewniając ekstremalnie gorące warunki pracy. Zaletą miechów pneumatycznych tulejowych: pozwalają na łatwiejsze zarządzanie ciepłem i oferują producentowi większą elastyczność podczas definiowania przestrzeni montażowej mocowania kabiny. Nie ma potrzeby stosowania osłony termicznej chroniącej resory pneumatyczne przed intensywnym promieniowaniem cieplnym. To sprawia, że ​​działanie sprężyny jest znacznie tańsze niż poprzednie rozwiązania – dalsze zalety to skrócony czas przestoju i niższe koszty naprawy.

Odporność na temperaturę staje się coraz ważniejsza w globalnym świecie

Fakt, że od teraz nasz klient będzie standardowo montował nasz odporny na temperaturę model resoru pneumatycznego w całej swojej flocie ciężarówek, nie jest tylko potwierdzeniem naszej strategii skupienia się na tym produkcie dla naszych partnerów i klientów. Jest to również ważny krok na drodze do wprowadzenia tulejowych resorów pneumatycznych HiTemp jako standardu w przemyśle pojazdów użytkowych. Tulejowe resory pneumatyczne do ekstremalnych temperatur nie tylko zapewniają znaczną poprawę użytkowania w wysokich temperaturach, ale także zwiększają dopuszczalny zakres w temperaturach ujemnych. Ponadto tuleja może wytrzymać ekstremalne długotrwałe obciążenia.

szef działu resorów pneumatycznych OE pojazdów użytkowych w firmie Continental - Holger Brüning

 

Oprócz innowacyjnej mieszanki gumowej stanowiącej podstawę resoru pneumatycznego rękawowego, opartej na elastomerach wysokotemperaturowych, zapewniającej wysokowydajne połączenia pod względem dynamicznej sprężystości i odporności termicznej, udoskonalony proces produkcyjny w zakładzie w Hanowerze-Vahrenwald jest kluczowy dla lepszej wydajności.

W przyszłości będziemy obserwować duże zapotrzebowanie na nasze resory pneumatyczne HiTemp, a popyt będzie nadal rósł. Dlatego też systematycznie inwestujemy w nasze procesy produkcyjne i stale zwiększamy nasze możliwości produkcyjne.

- Holger Brüning

 

Źródło: Continental

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).