Lars i Kevin mają do czynienia z ciężarówką, która traci ciśnienie na tylnej osi. Duet szybko stwierdza, że jeden z resorów pneumatycznych ma dziurę i jako środek ostrożności usuwają drugi, aby sprawdzić na stole testowym, czy również ma przeciek. Tam zauważają małe pęcherzyki powietrza przeciekające w różnych punktach, w wyniku czego stwierdzają, że element nie jest uszczelniony, więc wymieniają obie resory pneumatyczne.
Defekty resorów pneumatycznych powstają na przykład w wyniku przekręcenia nakrętki lub przez ciała obce, które powodują przetarcia i ścierają materiał. Innym typem błędów, na który zwracają uwagę Lars i Kevin, jest przeciążenie termiczne.
W następnym kroku przyglądają się problemowi kontroli poziomu i przeprowadzają niezbędne kontrole. Ponieważ wartość rezystancji jest w porządku, a wtyczka wygląda na czystą, obaj podejrzewają, że czujnik jest uszkodzony.
Oprócz resorów pneumatycznych asortyment DT Spare Parts obejmuje również zawory poziomu. Różne wersje, jak m.in. dla kabiny kierowcy lub dla przyczep można znaleźć w Portalu Partnerów.
Źródło: Diesel Technic