Digitalizacja jest jednym z aktualnych trendów na całym świecie. Europart dzięki rozwiązaniom cyfrowym stara się zapewnić odpowiedź na potrzeby klientów. Niezależnie czy mówimy o wiedzy, organizacji czy mobilności – przedsiębiorstwo z Hagen jest dobrze przygotowane na krajową i międzynarodową konkurencję w 2019 roku.
Dla nas klient znajduje się zawsze w centrum uwagi. Również klient staje się coraz bardziej cyfrowy. Jeśli dzisiaj chcemy być bliżej klienta, nie wystarczy tylko ulotka i wizyta przedstawiciela, musimy być mobilnym i przyjaznym przedsiębiorstwem. Ostatnia kampania "pasja łączy!" z okazji 70 jubileuszu w Europart pokazała, jak ważne są dla nas relacje z klientami.
CEO Europart - Olaf Giesen
Poza standardowymi rozwiązaniami jak strona internetowa i Newsletter, Europart stawia na nowe narzędzia, odchodząc od tradycyjnych koncepcji. Wprowadzenie nowej wersji EWOS (systemy zamówień online Europart) jest pierwszym etapem cyfrowej podróży. EWOS 3.0 to zindywidualizowane rozwiązanie mobilne, wspierające użytkownika podczas codziennej pracy. Ponadto oferuje wiele przydatnych rozwiązań w obszarze danych technicznych.
Dla Europart priorytetem jest mobilność. Aplikacja marki ma pozwolić klientom na wygodniejsze i szybsze korzystanie z serwisu.
Jeśli znajduję się właśnie w warsztacie lub w terenie na rozmowie z klientem, idealnie jest jeśli mogę wziąć do ręki tablet i sprawdzić coś bezpośrednio na miejscu lub zamówić. Dzisiaj nikt już nie chce czekać aż dotrę do biura.
- Olaf Giesen
Również w przypadku standardowych rozwiązań wspierających sprzedaż Europart kroczy zdecydowanie drogą digitalizacji. Oferty „Favoriten” zostały zastąpione przez „HERO Deals”. W oparciu o aktualną kampanię reklamową „bohaterowie warsztatu” Europart dostarcza sześć nowych ofert w tygodniu. Oznacza to trzykrotnie więcej ofert promocyjnych. Dodatkowo dzięki mobilnemu, cyfrowemu rozwiązaniu rezygnuje się z drukowanej reklamy krótkoterminowej, aby działać przyjaźnie dla środowiska. Publikacje trwałe, takie jak katalogi, nie będą objęte tym rozwiązaniem. Są one z reguły przez lata w warsztatach i służą jako sprawdzone źródło informacji. Dodatkowo katalogi są dostępne na stronie internetowej przez iPaper-Tool.
Dotarcie do sieci społecznościowych to stały kierunek działania firmy Europart, która skupia się na Facebooku i YouTube. Interesujące filmy video, raporty i wskazówki mają zachęcać followersów do udziału.
Te działania nie tylko intensyfikują zakupy naszych klientów u nas. Chodzi również o to, aby zaprezentować co kryje się pod firmą i marką Europart i pokazać, że to co nas łączy to pasja.
szef marketingu Europart - Daniel Zinn
Źródło: Europart