Na uczestników promocji czeka platforma www.viptotrip.pl, na której po zalogowaniu zobaczą dwa indywidualnie wyliczone dla siebie targety zakupowe. Zakupy towarów partnerów akcji pozwolą im zbliżyć się do założonych celów, a osiągnięcie jednego z nich jest gwarantem otrzymania nagrody – tygodniowego wyjazdu dla dwóch osób pełnego wrażeń i atrakcji.
Aby wyjechać do urzekającej Turcji, uczestnicy muszą zrealizować pierwszy target zakupowy. Celem wypoczynkowym będzie Riwiera Turecka rozciągająca się wzdłuż wybrzeża Morza Śródziemnego, która obfituje w szerokie, piaszczyste plaże i górskie pejzaże. Zachwyca także bogatą roślinnością oraz wakacyjną pogodą – słońce świeci tu niemal przez okrągły rok.
Realizacja drugiego targetu zakupowego wymagać będzie trochę większego zaangażowania. Bo na celowniku jest Wietnam – kraj, w którym znaleźć można oszałamiające krajobrazy, soczyście zieloną przyrodę, piękne tarasy ryżowe, wiele ciekawych zabytków, a także ogromne, prężnie rozwijające się metropolie. W planach m.in. rejs po zatoce Ha Long, a także zwiedzanie dwóch stolic – Hanoi, stolicy politycznej i kulturalnej, oraz Ho Chi Minh, potocznie zwanej Sajgonem, stolicy biznesowej, będącej jednocześnie największym miastem kraju. Wietnam stanowi mieszankę azjatyckiej kultury, tropikalnego klimatu, sympatycznych i uśmiechniętych ludzi oraz jednej z najlepszych kuchni świata.
Promocja trwa od 1 stycznia do 30 września 2024 r. Zaloguj się na www.viptotrip.pl i sprawdź zasady w regulaminie, poznaj swoje targety zakupowe i śledź na bieżąco postęp ich realizacji.
Partnerami tegorocznej edycji VIP TO TRIP 2024 są:
Partnerzy Strategiczni: ATE, Bosch, Continental, febi, Lemförder, MaXgear, MEYLE, Quaro, Sachs, TRW, ZF
Partnerzy Główni: Castrol, KYB, Magneti Marelli, MANN, NGK NTK, NK, NRF, Osram, RYMEC, Schaeffler (LuK, INA, FAG), SKF, Textar, Valeo
Partnerzy Techniczni: Blue Print, FAI, Meat & Doria, NARVA, Philips
Źródło: Auto Partner SA
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?