Schaeffler i Bilstein rozwijają współpracę na REPXPERT | MOTOFAKTOR

Schaeffler i Bilstein rozwijają współpracę na REPXPERT

Dział Automotive Aftermarket firmy Schaeffler i niemiecki producent amortyzatorów oraz sprężyn Bilstein rozszerzają współpracę na portalu warsztatowym REPXPERT.

 

Już od kilku lat Schaeffler i Bilstein oferują wspólne szkolenia techniczne z zakresu podwozi, a w czerwcu 2021 roku rozszerzyli swoja współpracę o portal REPXPERT. Po zakończeniu fazy pilotażowej, która początkowo ograniczała się do Niemiec, Polski i Wielkiej Brytanii, współpraca weszła w regularną działalność na początku 2022 roku.

 

Od tego czasu wybór treści stale się powiększa i obejmuje informacje o produkcie, wideo z instrukcjami montażu, praktyczne porady oraz instrukcje instalacji specyficzne dla konkretnych pojazdów. Przykłady obejmują wskazówki warsztatowe dotyczące kalibracji systemów wspomagania kierowcy (FAS/DAS) po pracy przy zawieszeniu, wyjaśniające jak wyregulować rowek na amortyzatorze lub jak wyeliminować irytujące odgłosy z otoczenia zawieszenia.

Kompleksowe naprawy wymagają specjalistycznej wiedzy

Wspólnym celem obydwu partnerów jest połączenie wiedzy firmy Schaeffler z zakresu podwozi oraz know-how firmy Bilstein z zakresu amortyzatorów, sprężyn i układów podwozi.

 

Warsztaty mają obecnie do czynienia z coraz bardziej złożonymi pracami naprawczymi. Zapotrzebowanie na dobrze przygotowane informacje i praktyczne wskazówki jest bardzo duże. W tym zakresie oferujemy rozwiązania wspólnie z firmą BILSTEIN. Cieszymy się, że możemy udostępnić te treści warsztatom w czterech kolejnych krajach. Nasze treści dotyczące amortyzatorów, sprężyn itd. były dotychczas bardzo dobrze odbierane. Ten sukces sprawił, że firma BILSTEIN za pośrednictwem portalu REPXPERT podzieliła się swoją wiedzą na temat podwozi również w innych krajach – mówi Sven Olev Mueller, manager Schaeffler REPXPERT.

 

Schaeffler i BILSTEIN są znanymi producentami oryginalnego wyposażenia, a także synonimami doskonałej jakości i profesjonalnego serwisu na rynku części zamiennych. Ta połączona wiedza jest bardzo dobrze przyjęta przez warsztaty w zakresie szkoleń technicznych i portalu REPXPERT, obecnie rozszerzona na Hiszpanię, Portugalię, Grecję i Rumunię – mówi Sasa Jelić, manager ds. zarządzania produktem i serwisu technicznego w Europie w Schaeffler Automotive Aftermarket.

 

Wszystkie informacje dotyczące portalu REPXPERT można znaleźć na stronie www.repxpert.pl.

 

Źródło: Schaeffler

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).