Z nowej oferty promocyjnej Shell mogą skorzystać wszyscy zarejestrowani użytkownicy programu lojalnościowego Shell ClubSmart, którzy przy płatności za paliwo zeskanują aplikację lub plastikową kartę Shell ClubSmart. Kierowcy aut o DMC do 3,5 tony mogą korzystać z promocji wielokrotnie, bez względu na liczbę czy częstotliwość tankowań. Podczas jednej wizyty będą mogli jednak zatankować maksymalnie 60 litrów paliwa w obniżonej cenie. Za każdy litr paliwa zatankowany powyżej określonego limitu kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą za wybrany rodzaj paliwa na danej stacji Shell.
W zależności od ilości zatankowanego paliwa kierowcy będą mogli liczyć na rabat w wysokości od minimum 3 zł do maksimum 18 zł.
Lojalność i jakość to dwa słowa, które przyświecają nam w naszej codziennej działalności. Chcemy doceniać naszych stałych klientów i poprzez dodatkowe atrakcyjne rabaty powiedzieć im „dziękujemy, że jesteście”. Pokazujemy też, że najwyższej jakości paliwa możemy oferować nie tylko we wtorki i w czwartki, ale przez cały tydzień – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.
Promocja będzie prowadzona równolegle do dobrze już znanej klientom oferty „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, co oznacza, że będzie można z niej korzystać z wyłączeniem tych dni – w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele. W ramach prowadzonej od 2020 roku promocji kierowcy mogą testować paliwa Shell premium, tankując je w cenie paliw podstawowych.
Rozpoczynająca się w lipcu akcja nie łączy się z innymi promocjami rabatowymi na paliwo, (np. z promocją „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”), ze zniżkami obowiązującymi dla Karty Dużej Rodziny oraz innym rabatami. W objęte promocją dni nie będą przyznawane punkty w programie Shell ClubSmart za zatankowane paliwo Shell V-Power 95 oraz Shell V-Power Diesel. W akcji nie bierze udziału paliwo Shell V-Power Racing.
Shell ClubSmart to program wprowadzony na rynek w 1999 roku. Był pierwszym w Polsce programem lojalnościowym dla stałych klientów. Dołączając do Shell ClubSmart można czerpać dodatkowe zyski z korzystania z produktów i usług Shell. Każde tankowanie na stacji Shell, zakupy lub skorzystanie z myjni, oznacza dodatkowe możliwości.
Aplikacja Shell ClubSmart to aplikacja mobilna umożliwiająca im lokalizację pobliskich stacji Shell, monitorowanie zebranych dotychczas punktów oraz dostęp do ekskluzywnych promocji i rabatów.
Akcja „Do pełna z korzyściami” jest wspierana kampanią reklamową w radiu, prasie i Internecie oraz promowana na stacjach Shell w Polsce. Potrwa do 31 sierpnia br.
Źródło: Shell