Z najnowszych obliczeń Goodyeara wynika, że przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową TruckForce jest wyjątkowo krótki. Analiza danych zgromadzonych od początku 2018 roku pokazała, że od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii do ponownego włączenia się pojazdu ciężarowego do ruchu mija zaledwie 147 minut i ten wynik dotyczy całej Europy.
Od początku 2018 roku sieć TruckForce pomogła w ponad 4 500 zdarzeń drogowych. Średni czas udzielenia wsparcia, licząc od otrzymania zgłoszenia do wykonania zadania, wyniósł 147 minut. Wynik ten dotyczy także tych krajów w Europie, w których duże niezamieszkane obszary naturalnie zwiększają odległość do najbliższego punktu pomocy.
Sieć Goodyear TruckForce obejmuje ponad 2000 dostawców usług w 28 europejskich krajach. Każdy punkt TruckForce posiada niezbędne wyposażenie i wyszkolonych pracowników do rozwiązywania wszelkich problemów związanych z ogumieniem. Jeżeli pojazd wymaga pomocy przy drodze, na przykład z powodu przebicia opony, kierowca łączy się z czynnym przez całą dobę centrum obsługi Goodyear ServiceLine24h, które wysyła najbliższy pojazd pomocy drogowej.
Goodyear dostarcza najszerszy zakres dedykowanych usług w branży, w skład których wchodzi – poza siecią serwisów TruckFroce – pomoc drogowa ServiceLine24h, a także internetowy system zarządzania ogumieniem we flocie FleetOnlineSolutions. Firma oferuje również specjalnie przygotowaną stronę https://serviceline.24assist.eu, która umożliwia zainteresowanym łatwy kontakt z centrum obsługi ServiceLine24h. Co więcej, dzięki najnowszej aplikacji e-Tech, współpracującej z platformą https://serviceline.24assist.eu, udało się udoskonalić obsługę ServiceLine24h poprzez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. Aplikacja ta umożliwi również operatorowi pojazdu śledzenie na bieżąco postępu pomocy drogowej, świadczonej za pośrednictwem ServiceLine24h.
Źródło: Goodyear