Sieć serwisów Driver dostosowuje obsługę do warunków pandemii | MOTOFAKTOR

Sieć serwisów Driver dostosowuje obsługę do warunków pandemii

We wszystkich lokalizacjach sieci Driver Pirelli stworzyło pakiet aktywności dla kierowców chcących przeprowadzić bezpieczny przegląd.

Czyste i zorganizowane środowisko pracy

Punkty sieci Driver mają gwarantować wysoki poziom obsługi z zachowaniem maksymalnej dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów. W tym celu Pirelli zaleciło swoim dealerom przyjęcie specjalnych procedur przyjmowania klientów, organizacji pracy oraz higieny pomieszczeń.

 

Przyjęte regulacje powstały w odniesieniu do ostatnich wskazań najważniejszych instytucji krajowych i międzynarodowych. Praca w specjalnych warunkach została objęta normami zgodnymi z najnowszymi środkami ochrony zdrowia.

Transakcje bez kontaktu

Zastosowanie nowych platform cyfrowych ma pomagać zminimalizować bezpośredni kontakt między klientami a działem sprzedaży. Terminy wymiany opon i innych prac konserwacyjnych można rezerwować na stronie internetowej dealera, wybierając konkretną datę i czas usługi. Skutkuje to przebywaniem klientów w salonie jedynie w niezbędnym i minimalnym czasie.

Obsługa bez kolejek

Dzięki procesowi rezerwacji online, można uniknąć oczekiwania w kolejce do punktu wymiany opon. Umożliwiają to rozłożone w czasie spotkania, zaprojektowane z uwzględnieniem okresów maksymalnego zapotrzebowania czasowego. Niektóre lokalizacje oferują na ten moment usługi odbioru i dostawy samochodów, a także dedykowane usługi postojowe, zgodnie z najnowszymi przepisami.

Nowe sposoby utrzymania dystansu społecznego

Dodatkowej analizie podlegają strategie handlowe, umożliwiające zachowanie dystansu społecznego przez klientów, którym przedstawiane są specjalne oferty i promocje. Europejskie punkty sieci Driver wdrażają środki odpowiadające specyficznym potrzebom każdego rynku lokalnego, takim jak reorganizacja przestrzeni publicznej w salonie, a także nowe usługi cyfrowe dla klientów i szkolenia dla personelu.

Pandemia Covid-19 wpłynęła na każdą dziedzinę gospodarki i zmieniła zwykłą interakcję między sprzedawcami i klientami. Dlatego wspieramy naszą sieć dealerską Driver nowymi usługami cyfrowymi, a także innymi sposobami zaspokajamy potrzeby ich klientów. Jest to możliwe dzięki świeżemu spojrzeniu i nowym standardom higieny, które pozwolą kierowcom na wykonanie niezbędnej konserwacji samochodu w komfortowy i bezpieczny sposób.

Senior Vice President of Commercial Operations w Pirelli - Mattia Bussacchini

 

Źródło: Pirelli

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).