Podczas 21. edycji międzynarodowej nagrody „Silnik i układ napędowy roku” silnik Ferrari V8 po raz czwarty z rzędu zdobył nagrodę, co nigdy nie udało się żadnemu innemu silnikowi. Sogefi jest dostawcą oryginalnych części modułu filtrowania oleju zainstalowanego w silniku 3,9 l, V8 w Ferrari 720-cv.
Wraz ze swoimi inżynierami, rok po roku, firma Sogefi potwierdza swoje zaangażowanie w badania i rozwój zaawansowanych i skutecznych technologii filtrowania. Aby zagwarantować lepsze wyniki pod względem wydajności, spadku ciśnienia w przypadku dużych prędkości przepływu oraz trwałości elementu filtracyjnego i sztywności mechanicznej we wszystkich ekstremalnych warunkach, którym poddawane są silniki sportowe, moduł filtra oleju Sogefi wykorzystuje siatkę ochronną w zaworze obejściowym. Jest to technologiczne rozwiązanie zaprojektowane dla zapewnienia wiodącej w klasie wydajności i trwałości.
Sogefi udoskonala swoje filtry dzięki rozwojowi technologicznemu we wszystkich rodzinach produktów – filtrach oleju, paliwa, powietrza w silniku i kabinie – optymalizując wydajność pod względem cyklu życia, skuteczności, wymiarów, ciężaru i rozwiązań przyjaznych dla środowiska. Produkty firmy są montowane jako oryginalne wyposażenie w silnikach samochodów luksusowych i sportowych, jak również we wszystkich innych segmentach pojazdów, z zachowaniem zawsze tej samej jakości.
Międzynarodowe nagrody „Silnik i układ napędowy roku” są przyznawane przez magazyn Engine Technology International wydawany przez UKi Media & Events. Jury przyznające nagrodę składa się z 70 dziennikarzy motoryzacyjnych z 31 krajów. Aby zapewnić bardziej sprawiedliwą ocenę hybrydowych układów napędowych, począwszy od tego roku kategorie nagród zostały zmienione z „pojemności” na „moc” układu napędowego. Ceremonia przyznania nagród odbyła się 22 maja podczas gali Engine Expo 2019 na targach Stuttgart Trade Fair w Niemczech.
Źródło: Sogefi