WARSZTATY – aktorskie czy samochodowe? Łukasz Simlat i Janusz Chabior, Ambasadorzy Q Service Castrol to wybitne postacie polskiego teatru, telewizji i kina. W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii, mówią o korzyściach wynikających z wyboru warsztatów sieci z „Q” w logo. Efekty można oglądać na stronie kampanii i kanale YouTube Q Service Castrol.
„Nasza kampania to zupełna nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów, zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, YouTube i na innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość” – mówi Marta Ciesielska, Zastępca Dyrektora Działu Sieci Serwisowych.
Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok. Każdy to inna historia. Z humorem tworzą pozytywne emocje wokół Q Service Castrol, wzmacniając jej pozytywny wizerunek. Sieć Q Service Castrol liczy dziś już ponad 600 warsztatów. Niezależne serwisy w ramach przynależności do sieci mogą liczyć na wiele korzyści, w tym szeroko zasięgowe działania marketingowe.
Źródło: Q Service Castrol
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?