„SOLUTIONS DRIVEN BY YOU” to deklaracja intencji, a intencje są takie – klienci mają nadal być w centrum wszystkich działań febi. Niezależnie od tego, czy zajmują się dystrybucją, montażem, czy doświadczają rozwiązań marki na drodze.
Nowe hasło ma dodatkowo wzmocnić wprowadzone pięć lat temu zmienione pozycjonowanie marki. „Twoja Marka Nr 1 na niezależnym rynku wtórnym – w przeszłości, obecnie i w przyszłości” to zwieńczenie koncentracji marki febi na klientach oraz jej doświadczenia i kompetencji na niezależnym rynku wtórnym.
Ponadto febi ma wprowadzić nowy standardowy projekt opakowania. Oprócz znanego wzoru koniczyny – który jest obecny na rynku od dziesięcioleci – nowy styl ma zostać unowocześniony przez biały obszar ze znakiem trzyletniej gwarancji producenta oraz nowym hasłem marki.
Nowa kampania marki febi skierowana jest do różnych grup docelowych na niezależnym rynku wtórnym, przy uwzględnieniu ich indywidualnych, różnych zainteresowań i potrzeb. Decydując się na podejście „emocjonalne”, powstał film opowiadający historię rodziny doświadczającej problemu, na który febi dostarcza rozwiązanie.
Obok filmu przygotowano „Historie sukcesu” febi. Po przeprowadzeniu wywiadów z dziesiątkami dystrybutorów, detalistów, warsztatów, klientów końcowych i pracowników, pozytywne i interesujące komentarze użytkowników produktów febi stanowią kolejny punkt kampanii marketingowej.
Więcej szczegółów odnośnie najnowszej kampanii febi można znaleźć TUTAJ.
Źródło: bilstein group