Kompleksowe rozwiązania naprawcze tłumaczone są w prosty i skuteczny sposób na interaktywnym stoisku Schaeffler Automotive Aftermarket o powierzchni 420 m2 (hala 1, G070). Dział Automotive Aftermarket firmy Schaeffler prezentuje swoją nową, innowacyjną ofertę produktów i rozwiązań LuK, INA i FAG w dziedzinie skrzyni biegów, silników i podwozi oraz demonstruje, w jaki sposób wykorzystują swoją wszechstronną wiedzę, aby sprostać coraz większym wyzwaniom dzisiejszego – i przyszłego – rynku wtórnego.
Aby osiągnąć ten cel, firma opracowuje inteligentne rozwiązania naprawcze dla rynku wtórnego, które ułatwią pracę dystrybutorom i zapewnią prawdziwą pomoc mechanikom, aby mogli dotrzymać kroku nowym technologiom.
Aby zapewnić, że odwiedzającym nic nie umknie, stoisko Schaeffler oparte jest wokół trzech głównych punktów:
LuK RepSet 2CT wersja mokra
Mokra wersja LuK RepSet 2CT jest rozwiązaniem do naprawy mokrego podwójnego sprzęgła opracowanym przez Schaefflera dla profesjonalistów zajmujących się konserwacją samochodów. Jest specjalnie zaprojektowany dla pojazdów Grupy VW wyposażonych w układy podwójnego sprzęgła DQ500 i DQ380.
Zalety
Zestaw INA Engine KIT
INA Engine KIT to kompletne rozwiązanie naprawcze obejmujące cały układ (silnik górny i dolny) opracowane wyłącznie przez Schaeffler. Zestaw ten, przeznaczony dla warsztatów samochodowych, zawiera wszystkie części potrzebne do naprawy silników w znacznie krótszym czasie.
Gdy układ rozrządu wymaga naprawy, zaleca się wymianę wszystkich współdziałających elementów jednocześnie. Dokładna diagnostyka między układami jest również ważna, aby uniknąć szkodliwego wpływu zużytych części na płynną pracę i wydajność silnika. Do tej pory podjęcie tak poważnej naprawy mogło być dość czasochłonne: identyfikacja wymaganych części zamiennych, zamówienia od różnych dostawców, dostępność, brak dokumentacji z pełną obsługą i tak dalej. Dzięki nowemu INA Engine KIT takie obawy mają należeć już do przeszłości.
Zalety
Gama części podwozia FAG
Od 1 czerwca 2019 r. cała oferta do podwozi od Schaefflera obejmująca łożyska kół, części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe i mocowania kolumn zostały połączone pod marką FAG. Firma oferuje teraz wiodącą na rynku ofertę profesjonalnych napraw podwozi.
To posunięcie dywizji jest konsekwencją strategii jakości Schaeffler, która znajduje odzwierciedlenie w doborze materiałów, procesach rozwoju i produkcji oraz rozwiązaniach naprawczych dostosowanych do rynku części samochodowych. Dzięki marce FAG firma może pochwalić się ponad 130-letnim doświadczeniem w opracowywaniu i produkcji zaawansowanych modułów i komponentów podwozia dla producentów OE.
Zalety
Ekspert zawsze pod ręką
Nowe technologie są teraz nieodłączną częścią wszystkich pojazdów. Dlatego mechanicy potrzebują coraz większej ilości informacji. Platforma REPXPERT, początkowo uruchomiona w 2005 r. w celu zaspokojenia tego zapotrzebowania, jest teraz jeszcze łatwiej dostępna i można z niej korzystać na smartfonie.
Od 7 października 2019 r. REPXPERT można pobrać z App Store i Google Play. Nowe funkcje obejmują możliwość skanowania kodów kreskowych produktów w celu uzyskania dostępu do informacji technicznych w katalogu TecDoc od TecAlliance. Mechanicy m
ogą również przeglądać szeroką gamę filmów montażowych lub sprawdzać wartości związane z montażem kół zamachowych podwójnej masy (momenty dokręcania i wartości zadane dla kąta luzu i luzu bocznego).
Dla Schaeffler Equip Auto oznacza rynek wtórny, handel, relacje, innowacje, usługi, szkolenia, tworzenie sieci i bliskość. Ponieważ grupa Schaeffler podziela wszystkie te wartości, słuszne jest, że jesteśmy silnie reprezentowani dzięki imponującemu programowi demonstracji technicznych i prezentacji produktów z korzyścią dla naszych klientów. Z przyjemnością pokażemy mechanikom nowy zestaw kompleksowych, dochodowych rozwiązań, które są łatwe do wdrożenia, oraz wybór specjalistycznych szkoleń technicznych, które pozwolą im rozwiązywać problemy oraz oferować trwałą i profesjonalną konserwację i naprawy.
wiceprezes Area France & Benelux, Schaeffler Automotive Aftermarket - Philippe Baudin
Źródło: Schaeffler