Specjalne przewody Herth+Buss do Mercedesów - MOTOFAKTOR

Specjalne przewody Herth+Buss do Mercedesów

Gama produktowa Elparts od Herth+Buss została rozszerzona o specjalne przewody wstrzymujące przepływ oleju w silnikach Mercedesa.

Problem jest powszechny: w wyniku wady konstrukcyjnej olej jest w stanie wniknąć do wiązek elektrycznych na całej długości i dotrzeć do jednostki sterującej dzięki efektowi kapilarnemu (który opisuje, jak płyny rozchodzą się w ciasnych szczelinach, rurkach i przewodach). W tym przypadku poszczególne elementy mogą zostać uszkodzone, co z kolei prowadzi do awarii elektroniki.

 

W związku z powyższym Herth+Buss wprowadził do swojej oferty aftermarketowej w gamie Elparts specjalne przewody wstrzymujące przepływ oleju. W przyszłości ma nie być już żadnych problemów z utratą oleju i związanymi z tym kosztami naprawy: Problem został rozwiązany poprzez wprowadzenie cienkich miedzianych tulei do dwóch kanałów przewodu zatrzymującego olej, a także owinięcie przewodów rurką termokurczliwą. Wymiana kabla jest również łatwiejsza niż mogłoby się wydawać. Wiązka jest odłączana od czujnika, a kabel zatrzymujący olej jest wkładany między złącze czujnika a starą wiązkę.

 

Których silników dotyczy problem? Prawie wszystkie silniki benzynowe Mercedes-Benz zaczynające się od kodów silnika M111 i M271. Obejmuje to między innymi modele Klasy C, CLK, CLS i E, oprócz serii Sprinter.

 

Herth+Buss oferuje również przewód zatrzymania oleju w zestawie z elektromagnesem załączającym (numer artykułu: 70277300).

 

Źródło: Herth+Buss

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).