Chociaż części zamienne, takie jak łożyska, smary, rury i elementy sprzęgające były w przeszłości składowane jako towary przeznaczone do zużycia, inteligentni producenci realizujący koncepcję szczupłej produkcji (lean) są dziś coraz bardziej świadomi, że każda maszyna lub system są tak skuteczne, jak ich najsłabszy element. Przykładem jest łożysko niespełniające standardów, które może okazać się niezwykle kosztowne w przypadku przedwczesnej awarii.
Jednak pomyślny wybór dostawcy to coś więcej niż tylko same części, jak podkreśla nowy raport NSK. Na przykład renomowana firma specjalizująca się w zakresie części zamiennych będzie w stanie przewidzieć, zorganizować i wykonać wydajną, zaplanowaną wcześniej konserwację i naprawę.
Czytelnicy raportu dowiedzą się o krytycznych kwestiach wymaganych przy weryfikacji dostawcy na rynku wtórnym oraz lepiej będą rozumieć pozytywny wpływ korzystania z usług firmy, która jest w stanie zademonstrować najwyższy poziom jakości i wydajności.
Firma NSK zachęca wszystkich producentów, którzy chcieliby uzyskać prawdziwą przewagę konkurencyjną w swoich działaniach z zakresu konserwacji lub napraw do pobrania nowego raportu i rozpoczęcia nowego etapu transformacji.
Raport jest dostępny do pobrania tutaj.
Źródło: NSK