Sprzedaż części w Internecie - raport merce | MOTOFAKTOR

Sprzedaż części w Internecie - raport merce

Jak wynika z raportu merce.com, sprzedaż części samochodowych online będzie coraz popularniejsza wśród firm motoryzacyjnych.

Realia pandemiczne sprawiły, że zakupy przez Internet zyskały nowych zwolenników. Nie ominęło to również handlu częściami samochodowymi. Wiele wskazuje na to, że nawet gdy skończy się pandemia e-commerce nie powinien znacząco stracić na popularności.

 

Platforma merce.com w swoim najnowszym raporcie opisała panujące obecnie trendy w dystrybucji i sprzedaży części samochodowych w Internecie. Z raportu możemy się dowiedzieć m.in. że:

 

  • Najczęściej zakupów części online dokonują klienci końcowi, w tym DYI i DIFM (61%), a po nich serwisy samochodowe (32%);
  • Największą popularnością cieszą się części, które użytkownik końcowy może wymienić we własnym zakresie i które nie wymagają specjalistycznej wiedzy technicznej do ich wymiany, czyli np. filtry, akumulatory, opony, lubrykanty i inne;
  • 63% firm motoryzacyjnych widzi duży potencjał w handlu internetowym i zamierza zainwestować we własną platformę e-commerce.

 

Pełny raport merce jest dostępny TUTAJ.

 

Źródło: merce

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).