Autoryzowane serwisy marek Stellantis i niezależne warsztaty będą teraz mogły zamawiać oryginalne części zamienne i akcesoria 11 marek Stellantis, produkty wielomarkowej gamy Eurorepar, części SUSTAINera (produkty gospodarki o obiegu zamkniętym Stellantis) oraz inne oferowane produkty, korzystając z usług marki dystrybucyjnej Distrigo.
Dzięki zmianie ram umownych, przewidującej niewielkie inwestycje w platformy Distrigo, obszary robocze, zasoby ludzkie i obiekty, będzie można osiągać korzyści z usprawnionych standardów i procesów. Nowy system ma pozwolić platformom (hubom) marki Distrigo na jeszcze lepszą obsługę jej klientów, m.in. poprzez reorganizację Biur Obsługi Klienta, czy zmian zakresu prac personelu handlowego.
Wraz z dotychczasowymi partnerami do sieci dołączyli nowi inwestorzy, a składa się ona obecnie ze 148 platform Distrigo Hub (+ 20 w stosunku do grudnia 2022 roku) oraz 289 Distrigo Relay i Distrigo Market w Europie (+ 72 w stosunku do grudnia 2022 roku). Dalszy rozwój sieci Distrigo Relay i Distrigo Market spodziewany jest jeszcze przed końcem tego roku.
Z przyjemnością ogłaszamy ten ważny etap na drodze udoskonalenia naszego kompleksowego systemu Distrigo w Europie. To kluczowy krok naprzód w oferowaniu wzorcowych usług autoryzowanym serwisom i niezależnym warsztatom, a jednocześnie wzmocnienie naszej strategii kompleksowej obsługi (one-stop-shop) wszystkich klientów – oznajmili Luca Parasacco, Globalny Dyrektor Dystrybucji Części i Usług Stellantis i Francesco Abbruzzesi, Dyrektor ds. Części i Usług na obszar Rozszerzonej Europy.
Źródło: Stellantis