Zmiany w projekcie strony uwzględniają opinie klientów. Denso chce, aby strona była jak najbardziej intuicyjna i pomocna dla profesjonalistów z rynku wtórnego.
Wybrane aktualizacje dotyczące strony internetowej Denso Aftermarket Europe:
Zmianie ulec mają również treści na stronach produktów i kategorii oraz szata graficzna strony.
Projektując nową stronę internetową kierowaliśmy się czymś więcej niż tylko estetyką czy naprawianiem błędów. Chodziło o postawienie potrzeb naszych klientów i partnerów na pierwszym miejscu. Jeśli uda nam się ułatwić korzystanie z kluczowych usług, inteligentniej wykorzystywać dane, a nawet zautomatyzować niektóre popularne funkcje, umożliwi to odwiedzającym znacznie szybsze dotarcie do potrzebnych informacji, a ostatecznie zapewni im lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Doświadczenie jest naszym priorytetem we wszystkich działaniach Denso Europe Aftermarket. Z pewnością dotyczy to również naszej strony internetowej – jesteśmy dumni z naszej nowoczesnej, interaktywnej strony internetowej, która nie tylko lepiej wygląda, ale również znacznie skuteczniej wspiera naszych cenionych klientów.
Pan EU Strategic Marketing Manager - Fatiha LaauichUruchomiona podczas ubiegłorocznej pandemii koronawirusa platforma e-learningowa Denso ma obecnie ponad 3500 użytkowników z 22 krajów. Platforma oferuje do dziewięciu kursów modułowych (liczba kursów zależy od wyboru języka i kraju) i regularne konkursy w ramach Ligi Prawdziwych Mechaników.
Denso pracuje również nad rozszerzeniem swojego portalu e-commerce b2b, który ma umożliwić dystrybutorom Denso łatwe sprawdzanie stanów magazynowych, cen i zamawianie części Denso. Platforma b2b została już uruchomiona w Rosji i jest przygotowywana w Europie, aby ułatwić wprowadzanie i zamawianie nowych części, a także udział w akcjach sprzedażowych i działaniach promocyjnych Denso.
Źródło: Denso