Dzięki najnowszym usprawnieniom w obsłudze wizytówki warsztatu na Motointegrator.com nie musisz oddzwaniać do klienta z ofertą. Wystarczy, że wyślesz mu specjalną wiadomość z konta w Inter Cars e-Catalog. Nowy proces umawiania wizyt online umożliwia wysłanie klientowi nie tylko informacji tekstowej, ale także wycenę naprawy w formie dokumentu. Dzięki temu może on bez pośpiechu zadecydować czy wybiera usługę konkretnego warsztatu.
Dzięki integracji z Inter Cars e-Catalog możesz być na bieżąco ze wszystkimi zleceniami, które otrzymujesz ze swojej wizytówki w Motointegrator.com. Klient może online wybrać warsztat i umówić się na dogodny dla siebie termin wizyty bez konieczności telefonowania.
Taka forma kontaktu ma jeszcze jedną istotną zaletę – oszczędność czasu. Wykonanie telefonu do klienta zwykle wymaga poświęcenia dłuższej chwili. Jeżeli nie odbierze słuchawki, mechanik musi zaplanować kolejne próby dzwonienia. Poza tym ustalenie ceny oraz zakresu naprawy w trakcie rozmowy telefonicznej może nie być dobrze zrozumiane lub zapamiętane. Aby uniknąć wszelkich niedomówień, zdecydowanie lepiej wysłać wycenę do klienta w formie elektronicznej. Wtedy nikt nie będzie rozczarowany po dokonaniu naprawy.
Ponadto warsztat widzi cały status zlecenia, może tworzyć historię napraw i w każdej chwili do niej wrócić. Dzięki połączeniu tych dwóch platform, mechanik może sprawnie przygotować ofertę i automatycznie wysłać ją do Klienta. W systemie widoczne są również wszystkie przychody z wpływów wygenerowanych przez zlecenia utworzone w Motointegrator.com.
To łatwy i przystępny sposób umówienia i zrealizowania wizyty w serwisie samochodowym.
Jeśli nie masz jeszcze wizytówki na Motointegrator.com, to warto ją założyć i przetestować promowanie warsztatu. Zakładam wizytówkę
Jeśli korzystasz już z wizytówki, ale nie wiesz jak przygotować ofertę dla klienta obejrzyj instrukcję i przekonaj się jakie to łatwe! Instrukcja
Artykuł sponsorowany przez Inter Cars