Część z klientów korzystających z wersji Insider IC Katalog, otrzymała możliwość testowania nowej formy kontaktu z pracownikami Inter Cars za pośrednictwem czatu. Uruchomienie tej funkcjonalności jest odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość i oczekiwania rynku. Dzięki niej klienci Spółki mają szybko uzyskać pomoc w rozwiązaniu swoich bieżących problemów związanych np. z: rozliczeniem, reklamacją czy dostawą.
Ankieta, która przeprowadzona została wśród sprzedawców, potwierdziła, że klienci oczekują informacji dotyczących nie tylko zamówień części, ale również:
Wszystko to sprawiło, że postanowiono uruchomić czat, będący dla każdego klienta najszybszym i najlepszym sposobem na otrzymanie informacji zwrotnej w jak najkrótszym czasie. Inter Cars wprowadzając czat w Katalogu Online, znów stał się pionierem swojej branży. Będzie to bowiem pierwsze takie narzędzie w Polsce.
Poza czatem, klienci korzystający z tego narzędzia będą mogli również:
Zrobiliśmy wszystko, aby klienci otrzymali najlepsze narzędzie na rynku. Mamy nadzieję, że będzie ono doskonałą formą przyspieszenia i polepszenia kontaktów Spółki Inter Cars i jej klientów. Zachęcamy do wypróbowania jego funkcji!
Menager Regionalny Inter Cars - Rafał Polewski
Czat zbudowany został w oparciu o jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie – Microsoft Teams, z którego dziennie korzysta ponad 75 mln osób.
W kafelku „Kontakty” przy każdej osobie poza numerem telefonu i adresem e-mail, klienci znajdą obecnie dymek czatu, który pozwoli skontaktować się z osobą odpowiedzialną za określone obszary (dostawę, finanse, reklamację, zwrot itp.) W ten sposób ma zostać skrócony do maksimum czas odpowiedzi na pytania klientów.
Źródło: Inter Cars