Tablet diagnostyczny AXONE NEMO 2 od Texy | MOTOFAKTOR

Tablet diagnostyczny AXONE NEMO 2 od Texy

Ewolucja słynnego tabletu, będącego bestsellerem firmy Texa, proponuje jeszcze większą wydajność i potwierdza pozycję lidera w swojej kategorii.

AXONE NEMO 2 dopiero wchodzi na rynek, a już jest o nim głośno. Zupełnie nowa wersja słynnego urządzenia wyświetlającego do diagnostyki pojazdów firmy Texa, jest gotowa ponownie wejść na rynek, dzięki swoim wyjątkowym funkcjom technicznym. Szybszy i bardziej wszechstronny AXONE NEMO 2 ma zapewniać kompletne i precyzyjne naprawy pojazdów. Dostępny jest dla środowisk CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE.

 

Wyposażono go w 12-calowy pojemnościowy ekran o rozdzielczości 2160×1440, chroniony szkłem Gorilla Glass, co ma zapewniać doskonałą widoczność, nawet przy pełnej ekspozycji na słońce. System operacyjny Windows 10 Enterprise jest obsługiwany przez procesor Intel Pentium Quad Core N5000 z 8 GB pamięcią RAM DDR4 i pamięcią masową SSD 250 GB PCle.

 

Łączność zapewnia zaawansowany dwukanałowy system Wi-Fi i moduł Bluetooth 4.2. Kolejną cechą charakterystyczną jest obecność dwóch aparatów, jednego z przodu o rozdzielczości 5 megapikseli oraz aparatu z tyłu o rozdzielczości 5 megapikseli z lampą błyskową/latarką i autofocusem, bardzo przydatnych w tworzeniu szczegółowych raportów dla klientów lub przesyłania zdjęć technicznych do zespołu pomocy technicznej.

 

Dzięki wydajnemu sprzętowi i dedykowanemu oprogramowaniu IDC5, AXONE NEMO 2 jest bardzo szybki, co dodatkowo ma poprawiać już wysoką wydajność, która charakteryzowała poprzednią generację urządzeń Texa. Biorąc pod uwagę rosnącą obecność elektroniki w pojazdach, jego duża prędkość obliczeniowa stanowi niewątpliwą pomoc dla mechanika wykonującego naprawę.

 

Texa połączyła wyżej wymienione parametry techniczne ze stylem i dbałością o estetykę oraz zwróciła uwagę na użyte materiały, co spotkało się ze sporym rozgłosem na rynku motoryzacyjnym. Obudowa zewnętrzna AXONE NEMO 2 wykonana jest z magnezu, szlachetnego materiału, który zapewnia większą wytrzymałość i lekkość, gwarantując jednocześnie optymalny poziom odprowadzania ciepła. Urządzenie to spełnia także rygorystyczne wymagania wojskowego standardu normy MIL-STD 810G (test upuszczenia tranzytowego), który potwierdza, że przyrząd jest odporny na wstrząsy i upadki.

AXONE NEMO 2 i oprogramowanie IDC5

IDC5 jest centrum zarządzania AXONE NEMO 2. Jest to oprogramowanie wielośrodowiskowe, które wyróżnia się dużą szybkością w komunikacji z elektronicznymi sterownikami pojazdów i wykonywaniu niezbędnych operacji, przy wsparciu bardzo intuicyjnej grafiki.

 

Oprogramowanie Texa zapewnia szereg funkcji i kart technicznych, które wykraczają poza tradycyjne obszary diagnostyki. Mowa na przykład o automatycznym skanowaniu systemów TGS3s, Kartach Technicznych, Danych Technicznych, Kartach DASHBOARD, PASS-THRU, Interaktywnych Schematach Elektrycznych itd. Te dodatkowe informacje zwiększają potencjał AXONE Nemo 2, czyniąc go urządzeniem klasy Premium. Jest jak niezawodny partner, zdolny do rozwiązywania licznych problemów i przynoszący satysfakcję mechanikom na całym świecie.

Diagnostyka uwierzytelniona FCA

Wśród wielu dostępnych funkcji warta szczególnego podkreślenia jest możliwości przeprowadzenia Diagnostyki uwierzytelnionej pojazdów z Grupy FCA. Subskrybując nową usługę Texa Security Access, za pomocą AXONE NEMO 2 można wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób legalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe.

 

Dzięki AXONE Nemo 2, który automatycznie zarządza całym procesem uwierzytelniania na serwerach grupy FCA, mechanik może bezpiecznie odblokować wybrany sterownik pojazdu. Przebieg ​​diagnostyki nie będzie wymagał każdorazowego logowania się do oficjalnego portalu Technical Information w celu wykupu dostępu w trakcie każdej operacji, ale będzie podobny do dobrze znanych procedur diagnozowania dowolnego innego pojazdu dostępnego w oprogramowaniu IDC5.

Urządzenie "wszystko w jednym", wszechstronna kompatybilność

AXONE NEMO 2 może być używany w połączeniu z Navigator NANO S, Navigator TXTs i Navigator TXB Evolution, gwarantując pełne pokrycie diagnostyczne. W zależności od rzeczywistych potrzeb operacyjnych mechanika, do wyboru jest 5 środowisk diagnostycznych: CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE.

 

Można go dodatkowo udoskonalić dzięki szerokiej gamie dedykowanych usług, takich jak TEXPACK, TEX@INFO, TEXA SECURITY ACCESS, TEXA APP. W ten sposób mechanik zawsze będzie mieć w zanadrzu urządzenie „wszystko w jednym”.

 

AXONE NEMO 2 współpracuje ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami Texa: RCCS 2 (kalibracja ADAS), AIR2 SAN (dezynfekcja pojazdów i miejsc pracy), TwinProbe i UNIProbe (pomiary elektryczne), TPS KEY (monitorowanie TPMS), LASER EXAMINER (zużycie tarcz hamulcowych i wysokości bieżnika), GASBOX i OPABOX (analiza emisji spalin), eLight (regulacja reflektorów).

 

Źródło: Texa

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).