W ramach Automechaniki TecAlliance zaprezentuje m.in. nowe rozwiązanie do zarządzania danymi DMM Online. Dzięki temu intuicyjnemu narzędziu online producenci części mogą zarządzać swoim asortymentem w standardzie TecDoc i udostępniać go w punkcie sprzedaży.
Dane są przesyłane za pośrednictwem innowacyjnego interfejsu TecDoc Instant Data Processing (IDP): Oznacza to, że produkty mogą być szybciej wprowadzane na rynek, a aktualizacje mogą być przeprowadzane niemal w czasie rzeczywistym. Wszystkie dane przesyłane przez IDP są natychmiast integrowane w katalogu TecDoc oraz w rozwiązaniach katalogowych opartych na danych TecDoc i publikowanych na całym świecie.
Rozwiązania TecCom obejmują wszystkie procesy związane z przetwarzaniem zamówień na motoryzacyjnym rynku wtórnym – od zapytań o dostępność, zamówienie części aż po elektroniczne faktury i zwroty.
Podstawą automatyzacji tych procesów jest optymalna jakość wiadomości od dostawców części, przy możliwie największej standaryzacji i spójności danych. Dzięki „Programowi TecCom Excellence” TecAlliance oferuje dystrybutorom skuteczne narzędzie do porównywania dostawców. System ratingowy działa jak katalizator biznesowy, pozwalając kupującym ocenić nowe partnerstwa i wzmocnić istniejące relacje biznesowe.
Reklamacje i zwroty to duży problem – także na motoryzacyjnym rynku wtórnym. W profesjonalnej i przejrzystej obsłudze kryje się możliwość zminimalizowania wydatków na te procesy, a jednocześnie długofalowego zwiększenia zadowolenia i lojalności klientów. TecCom Returns umożliwia ustandaryzowane i przejrzyste przetwarzanie zwrotów i spraw gwarancyjnych. Dystrybutorzy mogą korzystać z portalu internetowego w celu natychmiastowego i bezpłatnego tworzenia spraw gwarancyjnych i wniosków o zwrot oraz wysyłania ich do wszystkich swoich dostawców na całym świecie. Warsztaty mogą używać Garage Link do szybkiego i łatwego tworzenia zwrotów, nawet bez dostępu do portalu TecCom.
TecRMI wspiera procesy warsztatowe, handlowe i e-commerce za pomocą ustandaryzowanych i inteligentnie przygotowanych informacji dotyczących napraw i przeglądów okresowych zgodnych z danymi wszystkich popularnych producentów pojazdów. Dzięki TecRMI warsztaty zwiększają wydajność swoich procesów pracy, a tym samym oszczędzają czas i pieniądze.
Dokonywanie wpisów do książeczek serwisowych również w niezależnym warsztacie – jest to możliwe dzięki nowej książce serwisowej TecRMI. Dzięki nowemu narzędziu online warsztaty mogą szybko i łatwo rejestrować cyfrowo przeprowadzane prace przeglądowe. W ten sposób roszczenia gwarancyjne i z tytułu rękojmi zostają zachowane, a wartość odsprzedaży pojazdu pozostaje atrakcyjna.
Skaner dokumentów TecRMI jeszcze bardziej ułatwia tworzenie wpisów do książki serwisowej online i przyjęcie pojazdu w warsztacie: dane pojazdu i klienta są szybko i wygodnie rejestrowane cyfrowo za pomocą dowodu rejestracyjnego pojazdu. Na tej podstawie bezpośrednio określane są wymagane części zamienne i pozycje robocizny do oferty dla klienta. Po zakończeniu usługi prace przeglądowe są dokumentowane cyfrowo.
Dzięki TecFleet TecAlliance oferuje rozwiązania cyfrowe o wysokiej wartości dodanej dla sektora flotowego i leasingowego. Na podstawie danych TecRMI zgodnych z danymi producentów pojazdów można precyzyjnie obliczyć koszty przeglądów i napraw pojazdów, a tym samym określić przyszłe koszty eksploatacji.
Kontrolę poprawności faktur i zatwierdzanie zleceń warsztatowych można zautomatyzować – oszczędza to czas i pieniądze. Pełna historia przeglądów w elektronicznym pliku pojazdu zapewnia największą możliwą przejrzystość.
Targi Automechanika Frankfurt odbędą się w dniach 13-17 września 2022 r. na terenie centrum targowego messe frankfurt.
Źródło: TecAlliance