TecAlliance wspiera warsztaty w zakresie wymiany opon i przeglądów

TecAlliance wspiera warsztaty w zakresie wymiany opon i przeglądów

Dzięki kompleksowym informacjom technicznym i danym produktów TecAlliance wspiera warsztaty w przeprowadzaniu wymian opon generując m.in. dodatkową sprzedaż.

Dzięki rozwiązaniu TecRMI, TecAlliance oferuje zgodne z wymaganiami producentów dane dotyczące napraw i przeglądów wszystkich popularnych producentów pojazdów w obszarach naprawy, mechaniki, przeglądów i diagnostyki. Podczas wymiany TecRMI pomaga w wyborze właściwych opon: Na podstawie informacji o rozmiarze, wyborze pojazdu lub numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN), TecRMI pokazuje wszystkie możliwe kombinacje kół i opon.

 

Informacje na temat prawidłowego ciśnienia powietrza, momentów dokręcenia i punktów podnoszenia, a także instrukcje dotyczące prawidłowego montażu i demontażu czujników ciśnienia w oponach (TPMS) umożliwiają bezpieczną i zgodną z wymaganiami OE wymianę opon.

 

Kategoria opon w katalogu TecDoc, wiodącym na świecie katalogu pojazdów i części zamiennych na rynku motoryzacyjnym, została w zeszłym roku poszerzona o dodatkowe marki opon. Dzięki nowemu modułowi wyszukiwania opon warsztaty mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiedni model opony.

 

TecAlliance udostępnia również szereg profesjonalnych list kontrolnych w TecRMI, z których warsztaty mogą korzystać, aby oferować swoim klientom optymalne porady i wyjaśnienia, a tym samym budować zaufanie. Lista kontrolna wymiany opon, kontrola zimowa, lista kontrola ochrony antykorozyjnej i wiele innych list ułatwiają codzienną pracę.

 

Korzystając z listy kontrolnej wymiany opon, pracownik warsztatu sprawdza m.in. profil, stan i bezpieczeństwo montowanych opon i kół, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) oraz baterie czujników TPMS. Zdemontowany zestaw opon jest również sprawdzany, aby w razie potrzeby warsztat mógł w odpowiednim czasie zamówić dla klienta nowe opony.

 

Przeglądy zimowe i przeglądy zabezpieczeń antykorozyjnych dają dodatkowe możliwości sprzedaży, na przykład poprzez uzupełnienie płynów lub wymianę części eksploatacyjnych, takich jak pióra wycieraczek czy klocki hamulcowe.

 

Klient otrzymuje przejrzystą listę, jakie prace i kontrole zostały przeprowadzone i z jakim skutkiem. Oznacza to, że zawsze ma pewność, że może całkowicie polegać na swoim warsztacie.

 

Więcej informacji na temat TecRMI można znaleźć pod adresem tec.al/TecRMI-en.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).