Technologia CVSA2 będzie standardem w SUV-ie Mercedes-AMG G 63 i opcjonalne w modelach G350d i G500. Są to pierwsze SUV-y oferujące technologię CVSA2 firmy Tenneco.
CVSA2 to technologia półaktywnego zawieszenia zaprojektowana wokół lekkiego amortyzatora, który ma dwa zewnętrznie zamontowane elektro-hydrauliczne zawory, które niezależnie kontrolują tłumienie odbicia i kompresji. Technologia pozwala na elastyczny zakres regulacji między minimalnym a maksymalnym poziomem tłumienia, który zapewnia lepszy komfort, obsługę i stabilność. Początkowo zaprojektowany do użytku w supersamochodach sportowych, najnowsza generacja technologii CVSA2 została przystosowana do zastosowań w pojazdach typu SUV. Moduły narożne CVSA2 mają zintegrowane aluminiowe jarzma i mogą być montowane ze sprężynami śrubowymi (jak w przypadku G-klasy) lub sprężynami pneumatycznymi.
Nasze badania preferencji konsumentów w połączeniu z rosnącą popularnością naszej oferty Monroe Intelligent Suspension potwierdzają rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania w zakresie zawieszenia w wielu segmentach pojazdów. Jedno z naszych najbardziej zaawansowanych rozwiązań, najnowsza generacja naszej technologii CVSA2 łączy w sobie sprawdzone zalety w zakresie radzenia sobie na drogach, niezrównane możliwości terenowe i zaawansowane możliwości tuningu dla SUV-ów.
prezes działu Ride Performance w Tenneco - Martin Hendricks
Źródło: Tenneco
Zdjęcie główne: Mercedes-Benz Polska