Na stoisku o powierzchni ponad 700 metrów kwadratowych, podzielonym na sześć stref tematycznych, można było zapoznać się z najnowszymi produktami firmy. Kluczowym punktem prezentacji było wprowadzenie oprogramowania diagnostycznego IDC6, które wyznacza nowy standard w branży, szczególnie dzięki integracji z technologią sztucznej inteligencji.
Oprogramowanie IDC6 to według firmy TEXA rewolucja w diagnostyce pojazdów. Dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, IDC6 znacznie upraszcza pracę mechaników, oferując szybki dostęp do najważniejszych informacji diagnostycznych i sugerując rozwiązania problemów na podstawie zgromadzonych danych. Użytkownicy mogą korzystać z takich funkcji jak AI Global Search oraz AI Intelligent Diagnosis, które umożliwiają sprawniejsze i bardziej precyzyjne identyfikowanie usterek, co znacząco skraca czas naprawy. IDC6 dostosowuje się do nawyków użytkownika, ucząc się jego preferencji i sugerując najczęściej używane operacje.
Oprogramowanie to oferuje również zdalną diagnostykę i możliwość wykonywania operacji chronionych, takich jak autoryzowane modyfikacje systemów pojazdu. Na uwagę zasłużyła również informacja, iż gama marek pojazdów w których oprogramowanie TEXA umożliwia odblokowywanie bramek Security Gateway poszerzyła się o pojazdy Mercedes-Benz, co jest istotnym ułatwieniem dla warsztatów. Dzięki temu mechanicy mogą wykonywać wszystkie niezbędne operacje diagnostyczne bez potrzeby korzystania z narzędzi autoryzowanych przez producenta. Funkcja ta jest dostępna bez dodatkowych opłat dla użytkowników korzystających z subskrypcji TEXPACK.
Podczas targów TEXA zaprezentowała także rozwiązania dedykowane pojazdom elektrycznym oraz hybrydowym. E-DIAG CHARGER to stacja ładowania i diagnostyki akumulatorów, która pozwala na kompleksowe zarządzanie systemami elektrycznymi pojazdów, oferując zarówno ładowanie, jak i diagnostykę stanu akumulatorów w czasie rzeczywistym. Kolejną nowością jest TC 160 – zaawansowany prostownik, który nie tylko ładuje akumulatory, ale także pozwala na ich regenerację i diagnostykę, co jest kluczowe w nowoczesnych pojazdach.
W strefie ADAS zaprezentowano RCCS 3 EVO, zaawansowane urządzenie do kalibracji kamer i radarów, które znacznie przyspiesza i ułatwia ustawienia systemów wspomagających kierowcę. Dzięki integracji z oprogramowaniem IDC6, narzędzie to zapewnia precyzyjne kalibracje, które są kluczowe dla bezpieczeństwa pojazdów.
Nowe oprogramowanie IDC6 zostało zaprezentowane na trzech tabletach z serii AXONE: NEMO LIGHT, NEMO PLUS oraz VOICE. Każdy z tych tabletów został zoptymalizowany do współpracy z IDC6, oferując różne poziomy zaawansowania dla użytkowników o różnych potrzebach:
Podczas targów nie zabrakło również urządzeń takich, jak:
Źródło: TEXA