Rozpoczął się drugi miesiąc roku 2021 i po jego pierwszym tygodniu wydarzyło się kilka ważnych rzeczy dla branży aftermarketowej. Firma Nexus wyznaczyła sobie ambitne cele na 7 rok działalności. W Niderlandach zakończyła się budowa nowoczesnego magazynu LKQ Fource.
Valeo przedstawiło swoje cele na najbliższe dekady i m.in. zobowiązało się do osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 r. realizując 45% tego celu do 2030 r.
GKN zapowiedziało, że zamierza zamknąć swój zakład w Birmingham. Z kolei firma Mahle przejęła działalność w zakresie klimatyzacji w Japonii, Tajlandii i USA od dawnej korporacji Keihin.
Auto Partner SA rozpoczął ósmą edycję promocji AP EXPERT. Platforma merce.com opublikowała swój raport dotyczący sprzedaży części samochodowych przez Internet.
Volkswagen Group Components uruchomiło w fabryce w Salzgitter pierwszą pilotażową linię do recyklingu akumulatorów EV, a Nokian Tyres poinformował, że zamierza przedstawić oponę koncepcyjną wykonaną wyłącznie z materiałów ze źródeł odnawialnych i recyklingu do 2025 roku.
Opona Yokohama Geolandar CV G058 znalazła się wśród zwycięzców konkursu Chicago Athenaeum 2020 Good Design Awards. Za to Bridgestone EMIA podsumował miniony rok pod kątem współpracy z producentami samochodów.
Continental podjął decyzję o rezygnacji z jednej z dwóch naklejek na oponach, a Siemens uruchomił nową, ogólnie dostępną szybką stację ładowania Sicharge D przeznaczoną dla rynków IEC.
Opublikowana została też książka autorstwa Macieja Matczaka pod tytułem „Jak zwiększać efektywność szkoleń? Poradnik dla szefów i działów HR”.