Minął przedostatni tydzień lutego, w którym działo się dużo również w branży aftermarketowej. Santander Bank Polska oraz KPMG z PZPM opublikowały swoje raporty odnośnie nastrojów w branży moto, które wskazują, że branża może z optymizmem patrzeć w przyszłość. Wyniki swojego badania opublikowały też InsightOut Lab i VW, w którym sprawdzono wiedzę polskich kierowców o samochodowym napędzie hybrydowym.
Siódmy tydzień bieżącego roku był też czasem podsumowań. PZPO podsumowało sytuację na rynku oponiarskim w roku 2020, a Hankook Tire sprzedaż ogumienia w tym samym okresie.
URSUS oraz BLF Corporation podpisali Memorandum of Understanding w celu wspólnego opracowania elektrycznego pojazdu dostawczego. Z kolei Northvolt zainwestuje 200 mln dolarów w budowę fabryki w Gdańsku. Za to koncern Volkswagen wraz z Microsoftem zdecydowały się na zacieśnienie współpracy pod kątem rozwoju systemów automatycznej jazdy.
Nokian Tyres poinformował, że kończy już budowę swojego nowego ośrodka testowego w Hiszpanii, który pozwoli na testowanie opon letnich, zimowych i całorocznych bez względu na porę roku.
Denso zapowiedziało start kolejnej edycji „League of True Mechanics” na swoim portalu szkoleniowym. Z kolei na stronach internetowych i w pozostałych mediach zarządzanych przez Inter Cars pojawił się tajemniczy puzzel.
Firma EUROPART po raz pierwszy otrzymała wyróżnienie TOP 100 konkursu innowacyjności, a BILSTEIN został doceniony przez czytelników najważniejszych niemieckich pism motoryzacyjnych.
W Gdańsku doszło do napadu i pobicia właściciela warsztatu samochodowego przez niezadowolonego klienta.