W specjalnym spotkaniu wzięli udział właściciele i pracownicy warsztatów samochodowych, wybrani i zaproszeni przez spółkę Hart – współpracującego z markami Textar i Budweg dystrybutora motoryzacyjnych części zamiennych.
Zaproszeni goście chętnie uczestniczyli w aktywnościach przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich znalazło się tworzenie własnej mieszanki ciernej w wirtualnej rzeczywistości Textar oraz testowanie wyprodukowanych klocków hamulcowych na trasie wytyczonej w środowisku wirtualnym. Dużym zainteresowaniem cieszył się również odrestaurowany klasyczny bus firmy Budweg, przy którym można było porozmawiać o produktach firmy. Była także możliwość zapoznania się z ofertą narzędzi i akcesoriów warsztatowych firmy Hart.
Cieszymy się, że dzięki współpracy z naszymi partnerami biznesowymi mogliśmy po raz kolejny spotkać się w ciekawym miejscu i podzielić z mechanikami samochodowymi specjalistyczną wiedzą branżową. Dla naszych gości to szansa poszerzenia kompetencji przydatnych w codziennej pracy, ale również przeżycia niecodziennych emocji. Takie wydarzenia są okazją do poznania nie tylko części z oferty Textar, lecz także związanych z nimi procesów i filozofii całej marki. Wierzymy, że owocuje to większym zaufaniem do naszych produktów. Jest to dla nas także szansa poznania opinii i potrzeb osób, które regularnie korzystają z naszych rozwiązań dotyczących układów hamulcowych – powiedziała Joanna Krężelok, dyrektor polskiego oddziału firmy TMD Friction, właściciela marki Textar.
Obszerny katalog, wysoka jakość produktów Budweg oraz szybkie dostawy cieszą się uznaniem klientów. Spotkania z mechanikami pozwalają nam szczegółowo przedstawić zasady współpracy z naszą marką, rozwiać wątpliwości dotyczące rekomendowanych przez nas rozwiązań technicznych i omówić konkretne przypadki warsztatowe. Obecność na wydarzeniu drugiej marki w postaci Textar sprawia, że jest ono bardziej kompleksowe, a dzięki temu bardziej atrakcyjne dla uczestników – stwierdził Jarosław Kaflak, menedżer sprzedaży marki Budweg na rynki Europy środkowej.
Kolejne spotkanie przeprowadzone we współpracy z naszymi ważnymi dostawcami możemy uznać za udane. Dla uczestników taki event to możliwość odświeżenia lub zdobycia cennej fachowej wiedzy. Dla nas, jak i przedstawicieli marek Textar i Budweg, to okazja do bezpośredniego przekazania istotnych informacji dotyczących produktów z oferty, a także zacieśnienia relacji z właścicielami i pracownikami warsztatów. Nasze doświadczenie pokazuje, że efektem takich działań są również lepsze wyniki handlowe – powiedział Ryszard Atamańczuk, product manager firmy Hart.
Niezależnie od wydarzeń specjalnych, Textar cały czas oferuje możliwości poszerzania wiedzy dotyczącej serwisu układów hamulcowych. Szczegóły dotyczące szkoleń dla mechaników samochodowych dostępne są TUTAJ.
Źródło: TMD Friction