Od chwili debiutu na rynku, ale zanim pierwsze egzemplarze trafiły do salonów - Polscy klienci zamówili „w ciemno” 705 nowych Land Cruiserów. W pierwszej godzinie sprzedaży kupców zyskały 462 Toyoty Land Cruiser - tyle, co w całym zeszłym roku.
Od chwili debiutu na rynku, ale zanim pierwsze egzemplarze trafiły do salonów – Polscy klienci zamówili „w ciemno” 705 nowych Land Cruiserów. W pierwszej godzinie sprzedaży kupców zyskały 462 terenówki – to tyle, co całkowita sprzedaż Land Cruiserów w całym zeszłym roku.
Łącznie klienci złożyli zamówienia na 705 egzemplarzy nowego Land Cruisera, w tym wszystkie 120 sztuk limitowanej wersji First Edition, wyróżniającej się okrągłymi reflektorami LED.
Najwięcej zainteresowania wzbudziła najwyższa wersja wyposażeniowa Executive, którą wybrało 65% nabywców. W tej specyfikacji znalazły się m.in. 20-calowe felgi, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz HUD, podgrzewane i wentylowane tylne siedzenia oraz 14-głośnikowy system audio JBL. Koszt tej wersji to 449 900 zł, a wszystkie dostępne auta na ten rok zostały już sprzedane.
Jeśli chodzi o inne zamówienia, 14% klientów wybrało wersję Invincible, natomiast po 4% zdecydowało się na podstawowe odmiany Prado i Prestige.
Pierwsze samochody już dotarły do Polski, a osoby zainteresowane zakupem mogą jeszcze zamówić model z rocznika 2024, choć dostępna jest jedynie wersja Invincible, kosztująca 373 900 zł.
Szczegóły nowych Land Cruiserów opisywaliśmy tutaj:
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google: