W 2022 roku na rynku aftermarketowym mieliśmy do czynienia z wieloma wyzwaniami i niespodziewanymi zmianami. Wybuch wojny w Ukrainie, kryzys energetyczny oraz zmieniająca się sytuacja gospodarcza na świecie były odczuwalne dla całej branży. Jako ZF Aftermarket udało nam się jednak z sukcesem zrealizować wszystkie zaplanowane działania, skupiające się na stałym poszerzaniu naszej oferty, rozwoju nowych technologii i rozwiązań dedykowanych elektromobilności.
Uczestniczyliśmy również w wyjątkowych projektach. Jednym z kluczowych wydarzeń w 2022 były targi Automechanika 2022, które po przerwie ponownie odbyły się w tradycyjnej, stacjonarnej formule. Przygotowanie do tego wydarzenia było dla ZF Aftermarket niezwykle ważne – zaprezentowaliśmy tam wiele produktów i technologii wspierających e-mobilność, a także nowe rozwiązania dedykowane pojazdom ciężarowym. Ważnymi krokami w 2022 roku było również zintegrowanie firmy WABCO, start nowego programu lojalnościowego proPoints, a także bycie partnerem takich wydarzeń, jak ustanowienie rekordu Guinnessa przez Bartosza Ostałowskiego czy Mistrzostwa Mechaników. Równie ambitnie przygotowujemy się do 2023 roku. Wszystkie nasze działania koncentrują się na realizacji kolejnych kroków strategii Next Generation Aftermarket i rozwoju w kierunku elektromobilności. Jeszcze mocniej chcemy również wesprzeć mechaników, rozszerzając naszą ofertę szkoleniową o nową tematykę, a także uruchamiając koncept warsztatowy ZF [pro]Service dedykowany branży ciężarowej.