ADI jest jedną z głównych sieci w całym sektorze aftermarket. Grupa, z główną siedzibą w Brukseli, jest obecna w 49 krajach – w Europie, Afryce Północnej i Azji Środkowej – gdzie współpracuje z 24 partnerami, 600 dystrybutorami, 3 tys. punktów sprzedaży i siecią 10 tys. warsztatów.
Dzięki wysokiej jakości częściom na pierwsze wyposażenie, Grupa UFI Filters znajdzie się w gronie ponad 40 dostawców jednej z najbardziej prestiżowych sieci w branży aftermarket, która generuje zyski o wartości 7,5 mld euro w sektorze samochodów osobowych i pojazdów heavy duty.
Głównymi atutami pozwalającymi Grupie UFI Filters dołączyć do ADI są: obecność w sektorze OE z ponad 250 produktami pod wspólnymi markami z czołowymi producentami samochodów, innowacje technologiczne z 200 międzynarodowymi patentami, wysoki poziom sieci dystrybucji marek UFI i SOFIMA w Europie i poza nią, a także dalszy potencjał rozwoju działalności w skali globalnej.
Partnerstwo z ADI pozwoli UFI zwiększyć udział w rynku i obroty marek UFI i SOFIMA również poza Europą, a na najbliższe lata prognozowany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Mamy świadomość, jak ważne są sieci dystrybucyjne i jesteśmy dumni z tego prestiżowego partnerstwa. Pozwoli ono na realizację strategii organicznego rozwoju Grupy UFI Filters, która od 2014 roku nawiązuje współprace z międzynarodowymi grupami. Chcemy pozycjonować się na rynku dzięki sile technologicznej i elastyczności logistycznej. Naszym dodatkowym atutem jest dostarczanie produktów na pierwsze wyposażenie dla najważniejszych marek w sektorze samochodów osobowych i pojazdów heavy duty.
COO and Sales & Marketing Aftermarket EMEA Director UFI Filters - Onofrio DefinaJesteśmy zaszczyceni faktem, że UFI Filters dołącza do grona nowych dostawców. Dzięki temu możemy dalej realizować nasz stały cel, jakim jest poszerzanie oferty dla rynku aftermarket o produkty najwyższej jakości.
Managing Director ADI - Manuel Van Royen
Źródło: UFI Filters