Firma UFI Filters przedstawia po raz pierwszy online całą Grupę na stronie korporacyjnej www.ufifilters.com, oraz wzmacnia obecność na rynku dzięki nowej stylistyce witryn i katalogów produktów aftermarketowych swoich marek UFI i Sofima w serwisach: www.ufi-aftermarket.com i www.sofima-aftermarket.com. Pierwsza strona dostarcza szczegółowych informacji na temat międzynarodowej działalności Grupy UFI, a dwie pozostałe oferują kompleksowy dostęp do produktów w całym asortymencie marek.
Nowe interaktywne aplikacje webowe www.ufi-aftermarket.com/webapp i www.sofima-aftermarket.com/webapp są wyróżniającymi się elementami wizualnymi tworzącymi wyjątkowy charakter witryn. Dwie dynamiczne i wielojęzyczne aplikacje w zakładce „Quiz” pozwalają użytkownikom sprawdzić wiedzę na temat jakości i technologii produktów na rynkach OEM i aftermarket.
Strona Grupy charakteryzuje się nowoczesną, przykuwającą uwagę grafiką i według zapewnień UFI jest łatwa w użytkowaniu na komputerach stacjonarnych, na urządzeniach mobilnych i tabletach.
Oprócz wyróżnienia takich danych statystycznych dotyczących UFI jak: 14 zakładów produkcyjnych, ponad 4000 pracowników w 16 krajach i 120 wyspecjalizowanych techników we własnych Centrach Innowacji i Rozwoju, nowa strona korporacyjna pokazuje wiele obszarów działalności Grupy: Original Equipment dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i ciężarowych; Thermal Management; Aftermarket dwóch marek UFI Filters i Sofima Filter; dział Hydraulic poświęcony filtrom hydraulicznym do zastosowań mobilnych i stacjonarnych; dział High Tech związany z rozwojem technologii high-performance.
Dodatkowo strona Grupy zapewnia dostęp online do najnowszych informacji na jej temat z całego świata. Dzięki zakładce „News” i działowi sklep na stronie głównej, które skupiają się na produktach i najnowszych rozwiązaniach technologicznych, firma naprawdę otwiera swoje podwoje dla użytkowników.
Na nowych stronach poświęconych UFI i Sofima Aftermarket klienci mają wgląd w katalogi produktów z ponad 2800 numerami dla każdej marki, do których co roku wprowadzanych jest ok. 150 nowych części. Z poziomu strony głównej dostępne są 4 główne działy (Samochody/Pojazdy użytkowe, Pojazdy ciężarowe, Pojazdy rolnicze i Motocykle) podzielone według marek i modeli. Istnieje również możliwość swobodnego wyszukiwania zastosowania i numerów produktów. Sekcja „Latest Products” pozwala użytkownikom być na bieżąco z aktualnym asortymentem, a niebawem wprowadzona zostanie także funkcja „Dealer Locator” umożliwiająca wyszukiwanie danych kontaktowych do dystrybutorów produktów UFI i Sofima.
Sprawdzanie produktów może być jeszcze bardziej wyspecjalizowane na stronach z katalogami, gdzie wyszukiwanie odbywa się według numeru producenta, wymiaru filtra, nowych produktów oraz szczegółowych danych części zamiennej. Wszystko to odbywa się za pomocą interfejsu pozwalającego na prostą, intuicyjną i szybką nawigację.
Z ogromną przyjemnością ogłaszamy uruchomienie naszych nowych stron internetowych. Jestem przekonany, że te narzędzia potwierdzają renomę zdobytą przez naszą firmę, jak również komunikują międzynarodowy rozwój i pozycję UFI jako światowego lidera. Nowe witryny zapewniają doskonały efekt wizualny i pozwolą każdemu poznać innowacyjną technologią, którą oferujemy na całym świecie.
CEO UFI Filters Group - Rinaldo Facchini
Źródło: UFI Filters